• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpa mesh till klockan, märke?

Hej, som titeln säger är jag ute efter att köpa ett milanese mesh band till min klocka, finns ju en hel sjö av dom på internet:banghead:
Tänkte lägga cirka 3-400 spänn, är det rimligt? någon speciellt hemsida ni kan rekommendera? Vill helst hålla mig ifrån eBay eller liknande sidor.
Gärna ska inte bandet ha tillverkarens namn på t.ex spännet.

Klockan i fråga är en Seiko SRPBJ41J1, storleken är 20mm.

Hej,

Kolla in KS köp och sälj. Där hittade jag mesh till ett vettigt pris! Tror definitivt de ligger inom ramen för din budget :)

Hej,

Kolla in KS köp och sälj. Där hittade jag mesh till ett vettigt pris! Tror definitivt de ligger inom ramen för din budget :)

Kikade men har svårt att hitta, har inte förstått mig på sökfunktionen riktigt heller tror jag, för får upp resultat från hela forumet och inte bara sälj:D
Tänkte lägga upp en köpes annons på Köpes avdelningen men det gick inte o lägga upp där pga för få inlägg tror jag, får helt enkelt vänta ett tag alternativt köpa ett nytt :dead:

Strapcode har bra mesh med olika typer av spännen. Se bara tiln att välja rätt längd då de inte går att korta av.

Tack för bra svar! Ska kika runt. Återkommer med bild med uppgraderingen när jag eventuellt köpt den. Såhär ser den ut i dagsläget.
%gT9ogGSQ96g99zTtpneNg_thumb_4558.jpg

Hej, som titeln säger är jag ute efter att köpa ett milanese mesh band till min klocka, finns ju en hel sjö av dom på internet:banghead:
Tänkte lägga cirka 3-400 spänn, är det rimligt? någon speciellt hemsida ni kan rekommendera? Vill helst hålla mig ifrån eBay eller liknande sidor.
Gärna ska inte bandet ha tillverkarens namn på t.ex spännet.

Klockan i fråga är en Seiko SRPBJ41J1, storleken är 20mm.

Måste tyvärr säga att eBay är bra! Testköpte ett mesh därifrån och förväntade mig fullkomligt skräp men blev oerhört positivt överraskad! 270 riksdaler!
Tyvärr ingen bättre bild på det men what the heck!
1BCD2203-AD65-492F-B373-7EB9D0137791.jpeg

Tillbaka
Topp