• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa min första riktiga klocka! är chrono24 "riskfritt"?

margra

Breitling
Hej klockvänner!

Jag har nu läst trådar här på forumet så ögonen blöder och har kommit fram till att jag vill ha en omega speedmaster 3570.50. Min kompis köpte en Tag Heuer nyligen och jag har suktat efter en egen ett bra tag nu:)

Idag var jag inne hos min lokala handlare och försökte pruta ner butikspriset men det skulle ändå landa på ca 29k. Efter lite sökning hittade jag denna på chrono24 för endast dryga 21k (ny). Är det något jag missar? hur kan det vara så mycket billigare och är det en risk att slå till? det står att försäljaren är en Trusted seller vad det nu innebär.

http://www.chrono24.se/omega/speedmaster-professional--id1174830.htm

Tacksam för svar!
Markus
 

Bolio

Panerai
Om jag inte missminner mig finns det nån forum medlem som handlat där, du hittar info i chrono24 tråden.

Ang din fråga har det tagits upp många gånger sök i tidigare trådar men ett enkelt svar är Nej.
 

margra

Breitling
Tack för ditt svar! Skulle givetvis ha sökt lite först nu när du säger det...blev bara så ivrig när jag såg annonsen:)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Eller om du kan tänka dig beggat kostar dessa 15-18. Lägger du ut en WTB lovar jag att du får hugg direkt.

Lycka till!
 
Topp