• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa Rolex Submariner Guld/Stål

JayLar

Rolex
2-Faktor
Många fina bilder i tråden. Jag har haft både Subc och GMT2c. Det är verkligen på målfoto vilken som vinner. Subc är renare samt mer klassisk och robust. GMT2c är smäckrare, mer blingig (på gott och ont) samt har ytterligare en kul funktion. Först hade jag Subc, sedan GMT2c och nu är jag på väg att skaffa Subc igen. Får se hur det slutar :woot:
 

JohnDoe

Rolex
Finns en ganska ny tt sub på pantbanken.se. Auktionen slutar på onsdag 9 juli. Ligger hyfsat i pris. Glöm inte plus 15% provis.
https://www.pantbanken.se/auktioner...tor=&sortering=f_pris_sok desc&listposition=0
image.jpg
 

UNO

Panerai
Sjuk beslutsångest råder.

Är bra inne på den här http://www.blocket.se/goteborg/Rolex_GMT_Master_II_Svart_18_karat_gult_61163355.htm?ca=11&w=3 får ner den 5 papp i pris.

Samtidigt har jag börjat fundera på om jag verkligen passar i guldklocka? Finns ju en riktigt fin GMT i stål här under köp och sälj faktiskt.
Klart att du kan ha TT, svart TT matchar lättare outfiten för dagen.
Kom i håg, gröna visaren skall visa GMT !
Det är så vi skiljs ut:
KOLL eller 0 KOLL.
 

aleksi

Omega
Stålklocka väcker inte lika stor uppmärksamhet, har du guldis så lär de synas mer att du har en fet klocka.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Jag var också lite osäker först på TT, men köp!
Det är riktigt nice att köra över sommaren åtminstone. Blänker fint i svensk-regnet.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Nu har du lagt upp bilder på klockan i flera andra trådar, grattis till den, roligt med nytt. Det blev varken TT eller Sub. Du kan väl runda av denna tråd med en bild också och en kommentar hur det känns nu och varför du valde som du gjorde.;)
 

Kallebalik

Friends of KS
Som skribenten ovan önskade!

Läste och kollade runt en hel del kring valet av klocka. Är väldigt glad att jag inte handlade blint över nätet som tänkt då de klockorna, stål/guld, inte passade mig riktigt när jag testade. Var in till Rob Engström och valet föll alltså på en GMTII i stål, lite mindre vanlig än sub och enligt mig lite snyggare.

Fick ett trevligt bemötande trots fredag strax innan stängning och att jag förmodligen inte ser ut som vardagskunden med mina rätt omfattande tatueringar. Är dock smakfullt klädd i övrigt i skjorta och stickad pullover från Paul & Shark så den yngre manlige säljaren lade kanske märke till detaljerna och såg mig som seriös spekulant och inte kleti och pleti. Affären gjordes direkt och jag fick utan att direkt pruta ner den 5000:-

Är sjukt nöjd med mitt köp! Fick dessutom pengar över då budgeten var större - den blivande frun pratar om silikontuttar men jag har börjat kolla på Panerai...
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    254.3 KB · Visningar: 95
Senast ändrad:

JayLar

Rolex
2-Faktor
Som skribenten ovan önskade!

Läste och kollade runt en hel del kring valet av klocka. Är väldigt glad att jag inte handlade blint över nätet som tänkt då de klockorna, stål/guld, inte passade mig riktigt när jag testade. Var in till Rob Engström och valet föll alltså på en GMTII i stål, lite mindre vanlig än sub och enligt mig lite snyggare.

Fick ett trevligt bemötande trots fredag strax innan stängning och att jag förmodligen inte ser ut som vardagskunden med mina rätt omfattande tatueringar. Är dock smakfullt klädd i övrigt i skjorta och stickad pullover från Paul & Shark så den yngre manlige säljaren lade kanske märke till detaljerna och såg mig som seriös spekulant och inte kleti och pleti. Affären gjordes direkt och jag fick utan att direkt pruta ner den 5000:-

Är sjukt nöjd med mitt köp! Fick dessutom pengar över då budgeten var större - den blivande frun pratar om silikontuttar men jag har börjat kolla på Panerai...
Grattis till en kanonfin klocka. Sålde nyligen min och saknar den redan!
 

UNO

Panerai
Mkt bra val, har haft stål-har TT.
Kul med nytt, inget jidder om polerat, varenda repa är din egen...
 
Topp