• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa Seiko Flightmaster

Jag är på jakt efter en Seiko SNA411 men är osäker på vart man kan köpa den säkert och pålitligt ? Finns det någon säker dealer på E-bay exempelvis ?
 

Crispie

Rolex
Bumpar denna tråd med nyheten att SNA411 nu finns på massdrop. Vet att det inte finns så många fan boys där ute men jag kommer slå till och några fler kanske vill joina. Bästa priset jag sett på denna om dealen går igenom.
 
Nu har jag tydligen missat att tagga denna tråd som avklarad eftersom jag numera är stolt ägare av en Flightmaster. Dock blev jag lite intresserad av detta Massdrop, vad är det och hur funkar det ?
 

TTTomas

Omega
2-Faktor
Massdrop säljer genom organiserade gruppköp och verkar fungera bra. Finns erfarenheter här på forumet om man söker.
Värt att logga in med facebook/googlekonto och kolla runt på vad som finns om man är nyfiken.
Har Seikomodeller i sitt klockurval med jämna mellanrum.
 

Crispie

Rolex
Vad gav ni i runda slängor?
Lite sen på denna! Sorry. Min gick på cirka två i slutändan ink moms och frakt. Köpte från Creationwatches till slut. Det gick bra och smidigt men har hört om andra som haft lite otur och det strulat för. Främst om något med klockan är felaktigt. Köp en oavsett om det blir lite dyrare. Den är värd det! Riktigt nöjd med den beatern.
 

Akoa

Omega
2-Faktor
Går det ofta att få levererat från massdrop till Sverige? Jag tittade på några klockor där men flera var endast leverans till USA? Går det att snabbt se/filtrera på ngt sätt?
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Använder den här befintliga tråden. Är det nån som vet vad kan vara rimligt att betala för den gamla modellen av Flightmaster? Den med fyra "hjälptavlor" och 90-tal nånting. Om man nu skulle hitta nån i bra skick och få för sig att man vill ha den. Ser dem inte så ofta.
 
Topp