• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpa Tudor på MyWatch?

robbiered

Basic
Hej alla!

Jag är väldigt inne på att köpa en Tudor Classic date + day, närmare bestämt denna:

https://www.mywatch.nu/tudor-classic-date-day

Va inne på Bergströms idag och de hade inte inne denna modellen men de kunde plocka in det jag ville. Problemet var att det kunde ta allt från 4-12 månader. Känns ju sådär.

MyWatch har den inne och det tar 4-12 dagar. Så, har någon handlat från MyWatch? Borde jag kanske vänta 4-12 månader och köpa på Bergströms till ett betydligt dyrare pris?

Alla åsikter och tankar uppskattas här.

Tack!

Mvh Robin Håkansson

Har en kompis som handlat från mywatch utan några problem. Kanske klent underlag att gå efter men det är all erfarenhet jag har!

Har du verkligen ställt frågan till myWatch att dom har den i lager? Det står det så här:
4-12 dagar: Klockan finns i regel hos någon av våra återförsäljare anslutna till vårt nätverk. Klockan levereras normalt sett inom 4-12 arbetsdagar.
Notera "i regel". Grejen med såna här gråhandlare är att dom sätter igång med att jaga fram en klocka efter beställningen. Det har i flera fall tagit betydligt längre tid. Kanske kolla på Chrono24 ifall någon gråhandlare utomlands har klockan du vill ha hemma? Kan ofta bli ännu billigare än dom svenska.

Har du verkligen ställt frågan till myWatch att dom har den i lager? Det står det så här:
4-12 dagar: Klockan finns i regel hos någon av våra återförsäljare anslutna till vårt nätverk. Klockan levereras normalt sett inom 4-12 arbetsdagar.
Notera "i regel". Grejen med såna här gråhandlare är att dom sätter igång med att jaga fram en klocka efter beställningen. Det har i flera fall tagit betydligt längre tid. Kanske kolla på Chrono24 ifall någon gråhandlare utomlands har klockan du vill ha hemma? Kan ofta bli ännu billigare än dom svenska.
Bra spaning! Jag instämmer i detta då jag sett day date på C24 till samma pris och med tillgänglighet "i lager". Men annars tror jag Mywatch är helt OK. Modellen i sig är ju stuprätt till dom pengarna. Överlägset bästa Tudor modell till lägst pris typ...

Hej alla!

Jag är väldigt inne på att köpa en Tudor Classic date + day, närmare bestämt denna:

https://www.mywatch.nu/tudor-classic-date-day

Va inne på Bergströms idag och de hade inte inne denna modellen men de kunde plocka in det jag ville. Problemet var att det kunde ta allt från 4-12 månader. Känns ju sådär.

MyWatch har den inne och det tar 4-12 dagar. Så, har någon handlat från MyWatch? Borde jag kanske vänta 4-12 månader och köpa på Bergströms till ett betydligt dyrare pris?

Alla åsikter och tankar uppskattas här.

Tack!

Mvh Robin Håkansson
Har du köpt klockan på mywatch då?

Har du köpt klockan på mywatch då?

Hej!

Nej jag har bestämt mig för att avvakta lite. Är en rätt stor investering för min plånbok i dagsläget. Ska fundera lite över sommaren och sen ta ett definitivt beslut om det blir en Tudor Style eller ej.

Om jag köper den så har jag bestämt mig för att det blir på Bergströms i Göteborg.

Köper denna begagnad idag för att lugna mitt klocksug så jag kan ta rätt beslut på Tudoren.

received_629844600909718.jpeg

Tillbaka
Topp