• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa utomlands

Thezz

Omega
Hur är det med att köpa klockor utomlands jag tänker med garantier gäller dom i Sverige jag åker till Teneriffa vilket är en moms fri zon så jag tänkte att det blir billigare men jag har ingen uppfattning är det lätt att bli svinlad har någon erfarenhet att dela med sig av
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Välkommen! Finns många trådar om detta! Prova sök funktionen så kommer du få svar! Att sponsra din lokala AD är av mångas uppfattning här på KS. Och du skapar en relation som i slutändan kan generera till din fördel och plånbok för framtida klock köp. Plus så slipper du oroa dig i onödan utan gör ett tryggt köp på hemma plan istället för att spara några kroner/euro...Hur som haver ha en trevlig semester!
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Garantin gäller överallt, däremot kan vissa mindre kostnader såsom frakt uppkomma om du behöver skicka klockan på reparation.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kort svar är att klockor har världsgaranti. Långt svar är att det inte gäller samtliga märken.
 
Topp