• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpguide vintage-Rolex - extern länk

Mycket som är bra skrivet,bilder ock förklarat. Detta är kanske den bästa ...........The enormous amount of photoshop done is a thorn in my side. It's cheating with the trust they have earned by becoming market leader imho. I honestly think all auction houses should stop using photoshop.
Tack Per...........:)

Mycket intressant, tack för det.

(Min nya minnesregel, köp ingen big crown enbart på auktionsbilderna ;) ).
/j

Aj, jag förutsatte att aktionssiter inte redigerar bilderna inför försäljning :/ det är ju helgalet att det får förekomma

man bör nog inspektera klockorna på plats, med jätteluppen i pannan, när det är klockor i de prisklasserna som visas i artiklen

bra info synd bara att modellerna som används är väl oftast för dyra för den vanlige klocksamlaren

en artikel om vad att leta efter på tex instegs modeller som 5513, 1675 och 1680 hade nog varit lika uppskattat

cheers¨
christian

Fantastisk läsning, tack för länken! Ska nog tänka mig för både en och två gånger innan jag ger mig in i vintage-Rolex träsket. I och för sig har man väl inte råd i vilket fall, givet de galna priserna som det börjat bli.

Tillbaka
Topp