• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpråd

Jag håller med dig.
Ser ut som ett jack i utkanten av glaset vid klockan 6.

Känns lite sådär att de ej skrivit ut det i beskrivningen.

Alltid svårt att bedöma utifrån bilder. Men det ser onekligen ut som en flisa. Tycker inte heller att den ser perfekt ut i övrigt. Det står visserligen att den består av originaldelar, men en sunt kritisk inställning till tavlans äkthet är alltid på sin plats

Man undrar ju vad mer som inte har tagits upp i beskrivningen. Jag skulle avstå, men jag har heller aldrig köpt någon begagnad klocka, så ta min rekommedation med en nypa salt.

Det där ser ju ett klart knas ut. Sprickan eller vad det nu är syns ju från alla vinklar. Be om fler/bättre bilder om du är intresserad, men jag skulle backa direkt.

Jag har mer än en gång varit med om att bilder ljugit. Det är svårt att bedöma men det ser onekligen ut som en skada på glaset, klockan 6... För det kan inte vara ett blänk, en av stenarna som speglar sig?
Om det är en flis eller liknande och de inte tagit upp det skulle jag backa direkt. Vad mer har de inte tagit upp lixom...

Tack alla! Jag får nog backa trots det var min drömklocka . Jag har mailat dem men inte fått något svar.

Tack alla! Jag får nog backa trots det var min drömklocka . Jag har mailat dem men inte fått något svar.
Om de inte svarar så är ju det lite oroväckande också.

Bara att fortsätta leta efter en annan av samma referens då kanske...

Fin modell dock, så hoppas du hittar en i fint skick!

9E13E218-573A-40C6-AE21-BD1A20EC2BFF.jpeg
Jag är kvinna ✌ ” 0-500”.
Jag älskar verkligen denna modell, missade precis en klocka i fredags hos berströms.

Är det kanske någon som säljer en likadan? 26-31 diam? Bifogar bild

Tillbaka
Topp