• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpsugen men oerfaren

@Fredrikte på halvnya klockor som köps för att användas tycker jag det spelar mindre roll med Box å Papper.

För en del så är det viktigt när det gäller samlarklockor som ska ligga i kassaskåp. På nyare (ett-fem år gamla) exklusiva klockor kan det verka lite konstigt att allt sånt saknas.

Det behöver dock inte betyda ett smack, vissa köper dyrklockor på resor och lämnar alla tillbehör i butiken eller slänger på hotellrummet.

Gillar du klockan, priset är ok och det är en säljare med ok omdöme så är det bara köra. Gillar du lådor, tillbehör och sparat alla broschyrer sen du var liten pojk så hade du nog inte frågat ;)

Kan bara intyga att det är en fantastisk klocka! Otroligt nöjd med min 16710 Pepsi:
IMG_2432.JPG

Som personer innan har skrivit så intygar jag att @hook är helt reko!

Tycker modellen är fantastiskt dyr, men är det vad du vill ha så ser jag inget problem.

Allt avspeglar sig i priset. Klockor utan cert och tillbehör är givetvis lägre pris på. En klocka som är ett par år gammal skulle jag inte köpt utan cert. När det gäller denna är det mer vanligt att de kommer utan tillbehör. @hook är bra och pålitlig, så inga konstigheter.

Visst bör cert och box motivera ett högre pris. Men gillar du modellen och det begärda priset verkar rimligt (förmodar att du googlat runt en del), så är det bara att köra. Du kan känna dig trygg med säljaren och att han beskrivit objektet korrekt.

Tillbaka
Topp