• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpte en röd Sub idag!

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Skaffa ett konto på photobucket.com och lägg upp bilderna där, och sen länkarna du dem hit via "lägg in bild"-knappen i fältet där du skriver inläggen här på KS
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Grattis till klockan. Liten bildguide till uppladdning av bilder:

Klicka på Ladda upp bild knappen

Klicka på Bläddra
gf63MmS.jpg


Klicka på den röda
uo5Ats8.jpg


Kopiera strängen i rutan
Wx802rZ.jpg


Gå tillbaka till ditt inlägg (borde ligga på egen flik)
och klistra in
fr33TXw.jpg


Et voila!
gVdRMzO.jpg
 

Sond

Patek
Grattis! Du skulle inte kunna brottas lite mer med bildfunktionen och bjuda på några flera bilder..? Jag själv har inget behov av en Sub men ibland funderar jag på om det inte vore läckert att ha en red. Ligger inte i planen för de närmsta två åren men ändå...
 

Tommytvigg

Cartier
Yeees vad trevligt. Stort grattis. Riktigt härlig patina på den klockan. Jag har stirrat på 1680 i två månader nu, men har inte kommit till skott på någon ännu. Men snart så.

Mvh Tommy
 

Bolio

Panerai
Magisk finns på vill ha listan men det finns två som går före så vi får se hur lång tid det blir med havregryn och nudlar. Stort grattis.
 
Topp