• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kört fast i klockträsket

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Jag har kört fast i klockträsket och vet inte vad jag ska köpa. Har samma sak hänt er och hur gick ni i så fall vidare? Pengarna finns där men inte något som lockar speciellt mycket.

Hilfe!
 

Konsul

Cartier
Jag undrar varför du blivit intresserad. Är det för att ragga brudar, impa på polarna eller kollegerna eller på Denke? Finns det rent mekaniska böjelser?

Med vänlig hälsning,
Jesper
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Jag undrar varför du blivit intresserad. Är det för att ragga brudar, impa på polarna eller kollegerna eller på Denke? Finns det rent mekaniska böjelser?

Med vänlig hälsning,
Jesper

Jag är intresserad av klockor men inte på en supernördig nivå. Det där med att köpa saker för att imponera på andra är jag aningen för gammal för.
 

par

Patek
2-Faktor
Ja fast det handlar väl mer om att Daytona alltid varit min favoritmodell och nu när jag ägt alla som jag suktat efter börjar det bli svårt (platina undantagen). Är lite av en perfektionist och nöjer mig bara med det bästa enligt mina ögon mätt.
Köp en Platona? Kanske den ultimata owg klockan!
 
Topp