• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

K-S

köpte en Rolex Milgauss av KS, det var en enkel och trevlig upplevelse som jag utan tvekan skulle göra igen..

// Danne

• Like
Reactions: K-S
Köpte en Expl ll, f2f av K-S. Klockan var i utmärkt skick, affären var både smidig och smidig. Absolut en Goodguy, i min bok

• Like
Har gjort en affär med K-S där en B-1 landade hos mig. Mycket nöjd med både genomförande av affären som med den sanslöst coola B-1:an . Allt gick mycket smidigt.
K-S helt klart en good guy.
/Mats

• Like
Köpt an Breitling Superocean Heritage 46 som förmedlades av K-S
Skicket var enligt beskrivning
Kommunikationen var mycket bra, han ringde även upp när klockan var skickad.
Det går att lita på denna säljare, goodguy.

• Like
igår köpte jag en 16613 av K-S f2f. Affären gick smidigt och trevligt! Skick enligt beskrivning. Goodguy helt klart! Har den som fredagsklocka idag och känner mig supernöjd! Tack!

• Like
Köpte en Rolex Daytona av K-S igår. Trevlig att ha att göra med och smidig okomplicerad affär. GG for sure.

• Like
Köpt en klocka F2F @K-S allt gick smidigt. Trevligt möte också, gör gärna fler affärer helt klart en GG.:)

• Like
Köpte en Eterna Kontiki Sonic av @K-S via rekad brev och det var god kommunikation och inga problem.
Tack för en fin klocka!

• Like
Köpte en jacka av @K-S , jättesmidig kommunikation, beskrivning som stämde till punkt och pricka och snabb leverans. 100%Goodguy! :)

• Like
Köpte en Louis Vuitton-väska av @K-S. Supertrevlig, snabb och enkel att kommunicera med. Väskan var inpackad väl och i utmärkt skick, precis enligt beskrivningen. En smidig affär och en definitiv Good Guy i mina ögon. Skulle gärna göra om det!

• Like
Köpt av K-S
Betalade i förskott, träffades upp dagen efter för att avsluta affären.
Rekommenderas starkt
Tack för en smidig affär!
Gör gärna fler affärer i framtiden

• Like
Köpte ett par SI byxor av K-S.
Super trevlig via Pm och per Telefon och byxorna var i kanon skick.
Tack för snabb och smidig affär, skulle inte tveka på att göra affär igen!

• Like
Tillbaka
Topp