• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

k0nkas

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Konkas är en riktig goodguy!
Alltid lika trevligt att göra byten / affärer med dig!
 

Ricrob

Patek
Konkas var precis förbi och plockade upp en Rolex av mig. Inga problem, Swish och snabb men trevlig pratstund. 100% goodguy!
 
Hämtade precis ut klockan, och jag brukar alltid duka fram lite mjuka microfiberdukar, samt en cape kod duk innan jag hämtar ut en ny klocka då jag vet att i 100% av fallen så är den inte tillräckligt fin för att jag ska trivas. Alltid så misstämmer beskrivningen mot verkligheten.
Men i det här fallet fick jag faktiskt ställa undan mina grejor. Denna GMT är tammefan i 99,9% nyskick. Jag är EXTREMT petigt på detaljer, och den här är way bättre än jag förväntade mig.
Tack för en superbra affär där beskrivningen var bättre än utlovat, och där tiden från första PMet tills att jag hade klockan uppe i Västerbotten var under 36 timmar. :woot:


//Erik
 

Bilagor

  • bild 1.JPG
    bild 1.JPG
    114.8 KB · Visningar: 93
  • bild 2.JPG
    bild 2.JPG
    125 KB · Visningar: 97

Susqect

Omega
Goodguy på alla sätt! Var till och med snäll nog att skicka med en resepouch när jag inte tänkte längre än att 2 klockor på armen blir dumt att gå runt med! Mycket uppskattat! Tack ännu en gång! :)
 
Topp