• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kakob

JesperO

Rolex
Mötte upp Kakob och köpte en Reverso; mycket trevlig upplevelse, trevlig gentleman, trevlig klocka. Fick tom ta med klockan hem innan pengarna satt på kontot - sann hedersman!
Rekommenderas verkligen!!
 

max

Dancing Queen
Köpt klocka av Kakob vilket fungerade mycket smidigt, förde över pengarna i förskott och klockan dök upp nån dag senare så helt klart en goodguy!
Skulle göra affär med igen utan att tveka.
 

joF

Panerai
Bytte till mig en rolex OP 114300. Klockan var i perfekt skick, snabb och trevlig kommunikation :)

Good guy!
 

Pontus.L

Omega
2-Faktor
Gjorde mitt första köp här på ks av kakob. Varan var helt enligt beskrivning , och affären gick mycket smidigt.
 

freddan

Breitling
Inga konstigheter här inte. Kanontrevlig säljare som skickar så fort det går och beskrivningen av varan stämde överens.
Rekommenderas!
 

b_hammock

Omega
Köpt klocka på avstånd av Jakob! Snabb och engagerad över att allt ska gå bra med frakt etc. Klockan stämde bra övverens med beskrivingen. Goodguy !
 

Lunkan

Cartier
Har genomfört ett byte med @Kakob och affären gick otroligt smidigt. Klockan motsvarade mina förväntningar. Bra, snabb och tydlig kommunikation från start till mål. Gör gärna flera affärer med denne herre i framtiden!
 

gonza

Panerai
Sålt till Jacob. Supersnabb betalning, super trevlig kille. Skulle inte tveka att göra affärer med Jacob igen. 100% goodguy
 

Laserpelle

Breitling
Köpt en fin JLC Master Control av Jakob. Seriös, trevlig och 100 % pålitlig. Tack för en allt igenom positiv och trevlig affär:)
100 % goodguy
 

Otori

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka av Kakob. Allt gick smidigt och kändes tryggt.

Två tummar upp ...100% en goodguy
 
Topp