• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Kalender 2015

Onelund

Rolex
Är väl ingen som vid det här laget har missat att vi gjort en kalender för 2015?

Nu är den här iaf, priset är 150kr st allt överskott går oavkortat till Barncancerfonden via vår egna insamling.

Du beställer genom att skicka adress till mig via PM, jag svarar då med ett kontonummer dit du betalar och märker din betalning med ditt nick här på klocksnack. Detta för att jag ska kunna hålla koll på vem som betalt samt att jag då enkelt kan redovisa siffrorna när så krävs.


ncfAj8F.png


Tack till @sandkvist samt @rockenfeller, utan er hade jag inte rott det i hamn.


Teaserbilder, inga spoilers här inte .-)

CvSvmgz.jpg



uhKLCQG.jpg


fo4TI3e.jpg



Inga returer wso
 
Topp