Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan tyvärr inte tillföra mer än att jag också tycker det ser lite skumt ut. Hoppas att det löser sig, lycka till!Det är den klockan från Kaplans ja. Jag förivrade mig lite och köpte klockan utan att ha sett fler bilder och när klockan kom så var jag inte nöjd alls.
Finisheringen ser ej ut som äkta Rolex Florentin. Claspen och spännet ser fel ut.
Jag pratade med Kaplans och de hänvisade till Sefina. Jag har pratat med Sefina men de mena på att både finishen och länken är äkta Rolex.
Nu får jag försöka bevisa att det ej är äkta Rolex och isf får jag lämna tillbaka klockan.
Jag tycker att stämplarna på spännet är fel, ser inte ut som de andra DD jag haft.
Hjälp mig snälla =)
Lättare sagt än gjort när den redan är köpt...Ser ju jävligt risig ut om inte annat... Leta vidare!