• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan det bli för många Seiko Pepsi? Köpråd

Sadde

Omega
2-Faktor
Hej,

Har för tillfället en Samurai Pepsi (Padi versionen). Men redan vid köpet av den velade jag fram o tillbaka mellan den och en srpa21. Hursomhelst så har jag en budget på ca 8-10,000kr och valet står mellan en srpa21 eller en alpinist. Om inte ni kommer med några trevliga förslag om annat runt den prisklassen. ;) Helst dock inga andra dykare (än srpa21 då) då jag har en skx också. Vad hade ni valt?
 
Senast ändrad:

Filippusmaximus

Rolex
2-Faktor
Hej,

Har för tillfället en Samurai Pepsi (Padi versionen). Men redan vid köpet av den velade jag fram o tillbaka mellan den och en srpa21. Hursomhelst så har jag en budget på ca 8-10,000kr och valet står mellan en srpa21 eller en alpinist. Om inte ni kommer med några trevliga förslag om annat runt den prisklassen. ;) Helst dock inga andra dykare (än srpa21 då). Vad hade ni valt?
För de pengarna hade jag köpte en lätt begagnad sinn 556 eller 104
 

Sadde

Omega
2-Faktor
Tack! Fastnade för både Stowa och Laco klockorna. Gjorde inte saken lättare men gillar alternativ. Har alltid svårt att bestämma mig för vad man ska ha. :) Så jag är definitivt öppen för förslag, race, pilot eller annat kul. inte så mycket för dressklockor a la Daniel Wellington dock.
 
Topp