• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kan ej längre posta i köp/sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Skulle lägga upp min SARB072 till försäljning idag, tryckte på posta och allt såg ut att fungera men fick genast denna notis:

8EC64DBB-6C21-43FC-B5E3-A6352B1A430D_4_5005_c.jpeg

Går tillbaka för att fylla i returpolicy men kan inte längre starta en ny tråd i köp/sälj delen och min första post är som ni kan se ovan raderad.
Vad har skett mina ärade vänner, är det ett såpass grovt brott att missa att fylla i returpolicy att man blir bannad från att sälja. 👀

Skulle lägga upp min SARB072 till försäljning idag, tryckte på posta och allt såg ut att fungera men fick genast denna notis:

8EC64DBB-6C21-43FC-B5E3-A6352B1A430D_4_5005_c.jpeg

Går tillbaka för att fylla i returpolicy men kan inte längre starta en ny tråd i köp/sälj delen och min första post är som ni kan se ovan raderad.
Vad har skett mina ärade vänner, är det ett såpass grovt brott att missa att fylla i returpolicy att man blir bannad från att sälja. 👀
En annons per 24h. Du postade en som blev fel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp