• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan fortfarande inte släppa denna Big Bang...

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
En mycket klok man lärde mig att man aldrig ska blicka bakåt utan bara framåt för det är endast där det går att påverka. Den kloke mannen var Guskleto.
 
Gillar ju din diver mer är Hubben du föreslog. Den med boett i carbon var snäppet vassare, men jag hade nog behållit APn ändå.
 
samma här - men den där Carbon var riktigt läcker. den gick jag igång på.

Faktum är att dom allra flesta Hublot gör sig mycket bättre IRL än produktbilder osv tycker jag personligen, lite tvärtom mot Longines t.ex där produktbilderna ofta ser kanon ut men när man har klockan i handen så känns dom inte alltid 100%...

se t.ex produktbilden på All-Carbon....

hublot-301.QX.1724.RX_MED.jpg


mot en riktig bild...

aGePj9K.jpg
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Faktum är att dom allra flesta Hublot gör sig mycket bättre IRL än produktbilder osv tycker jag personligen, lite tvärtom mot Longines t.ex där produktbilderna ofta ser kanon ut men när man har klockan i handen så känns dom inte alltid 100%...

se t.ex produktbilden på All-Carbon....

hublot-301.QX.1724.RX_MED.jpg


mot en riktig bild...

aGePj9K.jpg


stor skillnad!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tycker det är en viss tjusning med stora klockor, även på tunn handled. Sitter just nu med min Zenith Defy på armen
(utan att lägga upp något kort, vill ju inte inkräkta på din tråd MK). Jag kör med uppvikta skjortärmar för jämnan, på båda armarna och med eller utan klocka, med eller utan kavaj. Beträffande din AP tycker jag nog att den är att föredra före Hubben. Men det är väl altid så att man har några klockor man saknar när de gått väg...
 

TCB

Cartier
Jag lyckads lägga rabarber på en Hublot All Black Unico. Helt klart lite olikt de klockor som jag haft tidigare men jag gillade den från första gången som jag såg den, sen vart det lite princip att jag skulle få tag på en efter att jag fick besked om att det var så eländigt svårt av de jag frågade.
IMG_2862.jpg
 
Topp