• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kanske lite fräckt, men kan någon skänka 18 mm stift?

Sond

Patek
Jag tänkte höra om någon skulle vilja ha den stora vänligheten att skänka ett bar bandstift i bra skick? Jag auktionerade ut en klocka i 1000-inläggsauktionen och vinnaren ville köpa perlonbandet som fanns med på bilden. Då tänkte jag att om jag skänker det till honom kanske någon annan(han har inga 18 mm stift) kan skänka ett par stift till mig..? Bara för att vi tycker om varandra..;)

Det fina är att BME erbjöds sig att sätta in ytterligae 75 kr till BCF då jag skickade med ett sprojlans Eulite perlon..:)

Så finns det någon vänlig själ som skulle kunna skänka mig ett par vanliga 18 mm stift..? Alltså bjuda på ett par + porto i ett vanligt kuvert. Jag vill helt enkelt slippa allt jox. Och jag vet, det är kanske fräckt. Men utan att fråga är chansen noll..:) Typ rädda pojkar får aldrig kyssa... Ja ni vet..:cigar:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag tänkte höra om någon skulle vilja ha den stora vänligheten att skänka ett bar bandstift i bra skick? Jag auktionerade ut en klocka i 1000-inläggsauktionen och vinnaren ville köpa perlonbandet som fanns med på bilden. Då tänkte jag att om jag skänker det till honom kanske någon annan(han har inga 18 mm stift) kan skänka ett par stift till mig..? Bara för att vi tycker om varandra..;)

Det fina är att BME erbjöds sig att sätta in ytterligae 75 kr till BCF då jag skickade med ett sprojlans Eulite perlon..:)

Så finns det någon vänlig själ som skulle kunna skänka mig ett par vanliga 18 mm stift..? Alltså bjuda på ett par + porto i ett vanligt kuvert. Jag vill helt enkelt slippa allt jox. Och jag vet, det är kanske fräckt. Men utan att fråga är chansen noll..:) Typ rädda pojkar får aldrig kyssa... Ja ni vet..:cigar:


Det är lunch! Hur många behöver du?! Och är det lugnt om jag skickar dom på fredag?! Pm mig adressen dom skall skickas till bara.
 

jabla

Sarlacc
Det här är nästan som "Klocksnacks eviga "pay-it-forward"-tråd" är man inte på hugget direkt blir man omsprungen.
Har också liggande om det nu skulle skita sig med de två första. :)
 

BME

Cartier
Oj missade denna...
Aja det ser ut att ha löst sig redan så mitt pluggande för ditt sökande i orginaltråden behövdes inte men härligt att se att det löste sig (som om det var någon tvekan på detta underbara forum!)
 
Topp