• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kanvas + cheepo63 = Paketöppning!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kvällen före stora GTGn som var i Sthlm 28feb så hade lådan jag beställt på ebey inte kommit, Hehe, den har fortfarande inte gjort det. Men, men "a man gotta do what a man gotta do" det blev att fixa något snabbt till att ha klockorna i iaf. Sagt och gjort, ut i snickarboden och kolla vad som fanns, BINGO en gammal skruvlåda. Fram med kniv, hammare, lim och läder. Inte någon större skönhet om man jämföra sig med vad cheepo trollar fram, men den fick duga.

Bild bevis 1.
DSC_7700_zpsbcb1d09a.jpg


Bild bevis 2.
DSC_7701_zpsf1a2c868.jpg


Och efter ha sett vad Maestro cheepo kan göra i läder var jag bara tvungen att beställa en klockrulle ifrån honom. Beställde rullen på söndagskvällen, på måndagskväll var rullen klar för och skickas, det kallar jag snabba ryck. Efter det han visat upp den klara klockrullen här på forumet så gillade jag det jag såg, MYCKET...men efter det att jag fått hem den idag så älskar jag den. Ett sant konstverk, väldigt bra gjord, snygga sömmar, logga och känns kvalité rakt igenom. Jag är mer än nöjd kan jag säga, den rymmer klockorna galant och blir inte för stor och otymplig ifall man vill bära med den, fylld med alla 8 klockor.

Så nu väntar jag bara på att det skall bli flera Gtgn både i Sthlm och här i DALARNA så jag kan glänsa lite med min fina klockrulle från cheepo63. Och nu kommer några bilder!

Fan...va nice att vara sjuk ibland!
DSC_7680_zps6498c09d.jpg


Hallå! Vad är det som tittar ut...
DSC_7681_zpsf094b532.jpg


Asså...kolla emblemet eller loggan, vad kan man säga, jag säger VÄRLDSKLASS!
DSC_7688_zpsadf10473.jpg


YES! En klockrulle från cheepo och så ser den ut innan man proppat den full med läckerheter.
DSC_7682_zpsf3a9000d.jpg


Först fyller vi ena sidan.
DSC_7684_zps2a12ea31.jpg


Och så fyller vi andra sidan.
DSC_7685_zps50c8676c.jpg


Så där jag, nu känner jag mig full, nu är det bara hem och bädda.
DSC_7698_zps1e1e1874.jpg


Klockorna ligger som gjutna i sina fack.
DSC_7694_zpsa1e13dc7.jpg


Rullen är go och glad för han har svalt 8 klockor, Mmm...KLOCKOR!
DSC_7693_zpsfe856180.jpg


Tack för titten!

TACK SOM BARA DEN FÖR DIN OERHÖRT SNABBA HJÄLP MEASTRO CHEEPO63, DEN ÄR BARA SÅ GRYM OCH GJORD AV NÅGON SOM ÄLSKAR ATT HÅLLA PÅ MED HANTVERK, DET SYNS! DU KOMMER ATT FÅ FLERA BESTÄLLNINGAR FRÅN MIG, VAR SÅ SÄKER ;) !!!
 
Topp