• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kapar du fnutten?

Kapa fnutten

• Ser skitkonstigt ut. KAPA!

Röster: 48 41.0%
  • Klart den ska vara kvar!

Röster: 69 59.0%

• Totala väljare
    117
Det blev en klart jämn poll angående detta. Nästan 50/50!

Men min fnutt får vara kvar :)

Ni som kapar flytten får gärna lägga upp bild så man får ett hum om hur det ser ut

@Cliff tack för inspelet! Kapa fnutten om du gillar klockan och original gummibandet. Tänk inte på att sälja och andrahandsvärdet. Om du gör det, sälj den på en gång och köp det du verkligen vill ha! Själv tycker jag gummit är för grovt och det går inte under mina skjortmanschetter. I vintras har jag kört den på svart hajband men snyggast i sommar är min Navy boy på vitt perlon. Leker gärna i sommar och byter band ofta. Rött och blått är också sjukt snyggt! Till hösten blir det kork :)

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    118.1 KB · Visningar: 37
@Cliff tack för inspelet! Kapa fnutten om du gillar klockan och original gummibandet. Tänk inte på att sälja och andrahandsvärdet. Om du gör det, sälj den på en gång och köp det du verkligen vill ha! Själv tycker jag gummit är för grovt och det går inte under mina skjortmanschetter. I vintras har jag kört den på svart hajband men snyggast i sommar är min Navy boy på vitt perlon. Leker gärna i sommar och byter band ofta. Rött och blått är också sjukt snyggt! Till hösten blir det kork :)
On point som vanligt. Snyggt.

Jag skulle låta den vara kvar men förs upp hållaren längre upp mot klockan så flärpen inte är så påtaglig.

Ja jag kallar det flärp då "fnutten" får det att låta som att ni diskuterar förhud och omskärelse av densamma...

Tur att man behöll FNUTTEN! Hade ju inte funkat utanpå kavaj annars
IMG_20180628_221220-01.jpeg

Skämt å sido. Nu är det ju gummitider och har gått ett år sen sist. Klart den ska vara kvar

Detta är antagligen inte en reflektion som de med grova armar har. Men vi som har lite smalare leder kanske gör det. Jag har gjort de ett tag i alla fall.

En dykare på gummi är ju riktigt trevligt men för oss som använder någon av de inre hålen så blir det ofta en bra bit över på bandet.
IMG_20180420_125051-01.jpeg

Så tillbaka till frågan. Ska fnutten vara kvar eller kapar ni den? Upp med bilder!
Jag kortar alltid nato, men hade aldrig kapat det där gummit (inte något annat gummi heller för den delen).

Är det för långt har du fel storlek. Utifrån din bild ser det optimalt ut i mina ögon.

Senast ändrad:
Jag kortar alltid nato, men hade aldrig kapat det där gummit (inte något annat gummi heller för den delen).

Är det för långt har du fel storlek. Utifrån din bild ser det optimalt ut i mina ögon.
Ja sedan jag startade denna tråd har jag kommit till insikt att det är perfekt :)

Är väl rätt sällan man kan köpa olika längd på gummi?

Tillbaka
Topp