Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
On point som vanligt. Snyggt.@Cliff tack för inspelet! Kapa fnutten om du gillar klockan och original gummibandet. Tänk inte på att sälja och andrahandsvärdet. Om du gör det, sälj den på en gång och köp det du verkligen vill ha! Själv tycker jag gummit är för grovt och det går inte under mina skjortmanschetter. I vintras har jag kört den på svart hajband men snyggast i sommar är min Navy boy på vitt perlon. Leker gärna i sommar och byter band ofta. Rött och blått är också sjukt snyggt! Till hösten blir det kork![]()
Ibland måste man...
![]()
För du är väl hård, inte santHårda killar kör med fnutt, så är det bara![]()
Det syns ju tydligt att bilden är tagen på krogen! Så det är klart jag rockade det sådärFör du är väl hård, inte sant![]()
Stenhård med andra ord!Det syns ju tydligt att bilden är tagen på krogen! Så det är klart jag rockade det sådär![]()
Jag kortar alltid nato, men hade aldrig kapat det där gummit (inte något annat gummi heller för den delen).Detta är antagligen inte en reflektion som de med grova armar har. Men vi som har lite smalare leder kanske gör det. Jag har gjort de ett tag i alla fall.
En dykare på gummi är ju riktigt trevligt men för oss som använder någon av de inre hålen så blir det ofta en bra bit över på bandet.
![]()
Så tillbaka till frågan. Ska fnutten vara kvar eller kapar ni den? Upp med bilder!
Ja sedan jag startade denna tråd har jag kommit till insikt att det är perfektJag kortar alltid nato, men hade aldrig kapat det där gummit (inte något annat gummi heller för den delen).
Är det för långt har du fel storlek. Utifrån din bild ser det optimalt ut i mina ögon.
Ibland måste man...
![]()
Vilket fashion statement!Ibland måste man...
![]()