• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaplans förhandsvisning av Klockkvalitén imorgon...

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Hur blir man inbjuden?
Antingen har du handlat av dem förr och därför blir inbjuden eller så kontaktar du dem och ber att få komma. Borde inte vara några problem.

Jag klämde på PN-Daytonan för någon vecka sedan. Den är rysligt cool och i dunderskick förutom en lume-plot. Missa inte den ni som går. :)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Men vafan, jag köpte ju en TH av dom i början av min klockkarriär. Tror nog att jag fått ett mail om klockkvaliten. Får bli till att ringa och bjuda in mig själv då. Vilka fler tänkte gå dit?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag kan tyvärr inte komma
 

David

Bödeln
Kan inte komma, men är nyfiken på vad "skadad tavla" innebär på den där DRSD:n, ta gärna en extra titt på den.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
är det på fredagen? jag och singular ska käka lunch på dagen. kanske hinner förbi efter jobbet...
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jag ska försöka komma - men har inte ordnat nån inbjudan från kaplans. Har handlat där innan, det kanske räcker. Får kolla med dem
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Jag är inbjuden och har tänkt gå, har uppenbarligen handlat där alldeles för mycket :). Blir dock ingen öl innan för mig, men ni som ska dit ser mig kanske där.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag och Svante kommer med största sannolikhet förbi. Tror vi tar en bit mat på Tures, råbiffen är en klassiker!
Appropå inbjudan så får man ju ta med en vän på varje inbjudning.
 
Topp