• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaplans Omega special 19/10 och Klockkvalité 16/11

PR1973

Rolex
Pledge Member
Än så länge är jag mest sugen på den här. Men det lär väl komma mer :)
87F1A87D-EA77-4BFC-8DCC-31118B167A6A.jpeg
 

JohanHLM

Rolex
Än så länge är jag mest sugen på den här. Men det lär väl komma mer :)
87F1A87D-EA77-4BFC-8DCC-31118B167A6A.jpeg
Trodde jag skulle vara ensam om att tycka den var det roligaste så här långt.
Är det en annan typ av lume på visarna jämfört med tavlan? De flesta jag sett har ljusare visare men det kanske helt enkelt är så att de flesta är utbytta under årens lopp?
 

PR1973

Rolex
Pledge Member
Trodde jag skulle vara ensam om att tycka den var det roligaste så här långt.
Är det en annan typ av lume på visarna jämfört med tavlan? De flesta jag sett har ljusare visare men det kanske helt enkelt är så att de flesta är utbytta under årens lopp?

Ser tyvärr ut som visarna är bytta. Men kanske är ljuset också, kan alltid hoppas i alla fall.
 

Justdix

Cartier
2-Faktor
Trodde jag skulle vara ensam om att tycka den var det roligaste så här långt.
Är det en annan typ av lume på visarna jämfört med tavlan? De flesta jag sett har ljusare visare men det kanske helt enkelt är så att de flesta är utbytta under årens lopp?
Oftas så brukar bara tavlan få annan färg imot visarna. Det är med största sannolikhet att det är orginal visare till tavlan. Plus att caseback stickern är kvar gör det hela intressantare. Denna borde gå över 25
 
Topp