• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaplans

pulpen

Cartier
2-Faktor
Har inte provat, men skulle bli förvånad om det går. Kaplans äger ju inte klockorna så antingen måste de vid prutning gå med på att minska sin provision eller så måste de kontakta säljaren och få denne att sänka sitt pris. Men prova, du kan inte få mer än ett nej. Om du provar så skriv resultatet i tråden...

Vad är det för klocka du vill pruta på? Kanske någon här sitter på en likadan, eller kanske tom är någon här som har sitt ex inlämnat på kaplans....ibland är världen liten :)
 

F-L-P

Panerai
Ja det kan gå.

Om något ligger ute länge kan man försöka pruta på framförallt deras provision, men det kan funka på försäljningspriset också (enl personal hos kaplans)

/F-L-P
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
F-L-P skrev:
Ja det kan gå.

Om något ligger ute länge eller kan man försöka pruta på framförallt deras provision, men det kan funka på försäljningspriset också (enl personal hos kaplans)

/F-L-P


+1

Kaplans personal har faktiskt själva satt igång prutning då jag tittat på osålda klockor. Väl värt ett försök!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Det behöver nog gå några veckor innan det går att skala av lite slantar.
Själv har jag fått ner priser något även nära inpå auktion.
/ j
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har också lyckats pruta men som de flesta nämnt ovan så är det framförallt klockor som legat ett tag. Speedys gissar jag är en av de mest lättsålda uren som finns....

Lägg ut en WTB här ist eller på TTT. Du kommer garanterat få respons. Speedy ingår i mångas samlingar (inklusive min egen) :D
 
Topp