• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Karatekid

Viking

Cartier
Hundraprocentare! kan varmt rekommendera doktor Karate. Mycket smidig affär. Han skulle jag köpa av igen utan tvekan.
 

Macmacmac

Breitling
Mkt bra! Allt från kommunikation till hur paketet var paketerat ++++++ Inga problem överhuvudtaget, bara att köpa från Karatekid!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Kanontrevlig kille med det ballaste mellannamnet! :)

Sålt till Karatekid och han är 100% trevlig, pålitligt och korrekt.

Nice doing business with ya!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Köpt tjusig klocka av Karatekid, levererades omsorgsfullt inpackad med liten bonusgåva! Rak kommunikation, trevlig och smidig! Rekommenderas!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Köpt lite smått & gott av Karatekid.
Mycket trevlig kontakt, allt som utlovat och snabbt skickat. Två tummar upp!
Tack!
 
D

Deleted member 1154

Guest
Köpt av KarateKid, trevlig affär med snabb respons och leverans, allt gott, Tack!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Ny deal med karatekid. Denna gång sålde jag en klocka i 10k-klassen.
Snabba bud, snabba pengar och trevligt tugg. Kungligt bra.
 

Marcusr

Breitling
Bytte en Tudor BBB mot en mycket efterlängtad Datejust av Karatekid genom forumet. Mycket bra kommunikation, snabba svar och trevlig ton gjorde att affären hela tiden kändes trygg och bekväm! Ett nöje att få köpa min första Rolex genom denna affär, 5/5 poäng! :)
 

Ako

Rolex
2-Faktor
100 procent goodguy . Supertrevlig .
Han köpte en klocka av mig. Allt funkade supersmidigt .
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Köpte en fullständigt korrekt beskriven klocka av Karatekid. Trevlig kommunikation och ett nöje att göra affärer med. Rekommenderad Goodguy!
 

HampusJ

Cartier
2-Faktor
Köpte en Tudor BBB.
Då detta var min första riktiga klocka så jag hade tusen frågor och han besvarade alla och var väldigt hjälpsam och tillmötesgående!
Ett rent nöje att köpa klocka av honom! Good Guy!
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Sålde en Rolex sub 5513 till Karatekid. Genomtrevlig affär! Bra kommunikation och betalning enl överenskommelse. Rekommenderas!
 
Topp