Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Fantomen is still in the bizznizz.Jag tror jag kan göra bättre design i PowerPoint. Kan du bara inte lägga dig ner på backen, hyperventilera och sen se hur länge du kan hålla andan? Har någon av dina parfymklockor blivit "tillverkade" än?
Jag tror jag kan göra bättre design i PowerPoint. Kan du bara inte lägga dig ner på backen, hyperventilera och sen se hur länge du kan hålla andan? Har någon av dina parfymklockor blivit "tillverkade" än?
That's great, Philippe. Show us all what great watch designs and specs you come up with. I am always up for seeing a new watch company giving it a go.
What is the name of your watch company? What type(s) of watches will you be spending thousands of hours working on bringing to the market? What is your initial start up budget for your projects? How did you perform your marketing analysis and how was your response? Do you have a website yet?
Looking forward to seeing your ideas. Please do share with all of us.
Jag tror jag kan göra bättre design i PowerPoint. Kan du bara inte lägga dig ner på backen, hyperventilera och sen se hur länge du kan hålla andan? Har någon av dina parfymklockor blivit "tillverkade" än?
Det finns ju anledningar till att det slickas Knut Gadd-röv här på forumet. Jag kan tycka att den är lite cool, men hypen är inte enbart pga hur den ser ut.Varför detta hat mot detta märke? Personligen skulle jag köpa denna före en från märket Gadd. Dessa är ju även automatiska.
This. Klarar inte att läsa i passaroundtråden.Det finns ju anledningar till att det slickas Knut Gadd-röv här på forumet. Jag kan tycka att den är lite cool, men hypen är inte enbart pga hur den ser ut.
Är dock inte så märkligt att det slickas Rob Engström-röv, jag menar, de gör ju mycket nice med rabatter för folk här på forumet samt schyssta events m.m, svarar på frågor här på KS bättre än på mail osv.This. Klarar inte att läsa i passaroundtråden.
That's great, Philippe. Show us all what great watch designs and specs you come up with. I am always up for seeing a new watch company giving it a go.
What is the name of your watch company? What type(s) of watches will you be spending thousands of hours working on bringing to the market? What is your initial start up budget for your projects? How did you perform your marketing analysis and how was your response? Do you have a website yet?
Looking forward to seeing your ideas. Please do share with all of us.
Driver han med oss eller sig själv?Philippe... We are waiting to see your designs and specs. When will you post them?
Är dock inte så märkligt att det slickas Rob Engström-röv, jag menar, de gör ju mycket nice med rabatter för folk här på forumet samt schyssta events m.m, svarar på frågor här på KS bättre än på mail osv.
Inget problem alls - men det finns ju andra anledningar mer än att det är ett "spännande nytt märke" som gör att det får så mycket uppmärksamhet här på KS.Vad är problemet med Knut Gadd då?
Inget problem alls - men det finns ju andra anledningar mer än att det är ett "spännande nytt märke" som gör att det får så mycket uppmärksamhet här på KS.
LabilDriver han med oss eller sig själv?
Vad tycker du om dessa då? Ganska lika? Hahhahahaha!Snygg! Tror på detta märke skarpt.
Någon som sagt att jantelagen inte existerar på detta forum?
Är ni dumma på riktigt?Det är sådana här trådar som urartar som får en att undra varför man är med i det här pubertala forumet.
Dags för åldersgräns kanske.