• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Karlsson

petank

Omega
Sålde en Breitling Transocean till Karlsson idag, f2f i Norrköping. Det har varit bra kommunikation, snabbt beslut och smidig affär. En 100% Goodguy! Ha det gott med Bratten Karlsson!
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Köpt klocka av Karlsson och är väldigt nöjd på alla sätt!! Bra kontakt fin klocka och bonus godispåse i lådan vid leverans var ju en trevlig överaskning!! Rekomenders skarpt!
 

Tome

Cartier
Köpte precis ett Breitling band med spänne av Karlsson. Bra kommunikation och det var som beskrivet. Behövde inte ens betala i förskott. Rekommenderas varmt!
 

911flyer

Omega
Genomförde en bytesaffär med Karlsson F2F. Supertrevlig kille! Varmt rekommenderad & 100% Good Guy!


Vill tillägga att vi hade lite problem med bytesobjektet, vilket kompenserades i efterhand av Karlsson vilket bara bevisar att han är 200% Goodguy!! Jag gör gärna affärer med honom igen och om du är en potentiell köpare eller ska sälja något till Karlsson så får du gärna kontakta mig för en rekommendation.

Tack igen Fredrik! :)
 

Imolarot

Omega
Sålde en Breitling till Fredrik. Kommunikationen var smidig och svarar fort. Då jag är ny så körde vi med dealen att 50% innan jag skickade i väg den och 50% när den kom fram. Paketet hann knappt landa i hans händer innan han förde över resterande summa efter han mottagit klockan så inga problem eller konstigheter alls! Tumme upp!
 

Ljungskile

Omega
2-Faktor
I går fick jag ett fint paket med två härliga klockor av Karlsson.
Precis enl. beskrivning och mycket smidig affär :)
Jag = mycket nöjd!
Karlsson = GG!
 

Wiliamo

Panerai
Karlsson, Karlsson - världens bästa Karlsson! Som tröstpris i en tävling för BCF skickade Fredrik en fantastiskt fin Seikokronograf till mig. Hur fantastiskt? Grym kille och goodguy till 110%!
 

J3sus

Omega
Jag van en BCF aktion som Karlsson höll i och 2 dagar senare hade jag en riktigt trevlig Citizen dykare hemma!
Karlsson=100% GG!
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Köpt av Karlsson. Smidig kommunikation och sedan trevligt möte i solen där han tagit sig tid att ta sig hem till mig. Good guy till 100 %!
 

fogden

Omega
Köpt en Rolex av Karlsson,
Fick högupplösta bilder och han berättade tidigt vad som var anmärkningsvärt på klockan.

Klockan var precis i det skick som bilderna visade när jag träffade honom i Stockholm.

God kommunikation hela vägen och lika trevlig här som i verkligheten.

100% good guy
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Gjort en mycket trevlig bytesaffär i 30k-klassen på distans med @Karlsson. Bara positivt att säga, trevlig kommunikation och enkel att ha och göra med. Rekommenderas varmt, 110% GG. :)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Just köpt en klocka av Karlsson. Från start till mål en trevlig historia. Supertrevlig, bra snack och hur smidigt som helst, goodguy all the way!
 
Köpte en Breitling Superocean av Karlsson i dagarna, suverän kommunikation och en otroligt bekymmersfri affär och klockan är jag givetvis supernöjd med! Helt klart 100% goodguy!
 

elmaco

Omega
Bytte en klocka i 10000 kr klassen med Karlsson idag. Öppen kommunikation och ärlig med vad som ingick i affären! Gör gärna fler affärer med honom om tillfälle ges.
 

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en klocka i 5k klassen, skickad. Allt funkade klockrent med snabba och trevliga svar. Mycket nöjd som köpare!
 

Daniel S

Omega
Köpte en klocka i 50000kr plus klassen. Förskottsbetalade allt och leverans skedde enligt utlovat och ruggit snabbt! Så rekommenderar er varmt att välja Karlsson för smidig klockaffär. 110% goodguy
 
Topp