• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Karlstad GTG "Live"

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
I have trained you well my young Padawans!! Kul att ni kör GTGs på löpande band nuförtiden. Tänker nostalgiskt tillbaka på tiden när jag for rike runt och bjöd in till mer eller mindre välbesökta GTGs. Både i Karlstad och Norröver.. Jag är stolt över Er..
MEN VAR I HELVETE ÄR MINA INBJUDNINGAR??? ;-)
 

demondave

Rolex
Vafan, ni får ju inte ha trevligt utan mig!

Passande ställe med tanke på den ädlare line up'en :)

Får testa i Nov istället, även om budgeten nu snarare handlar om något sälj än GTG-köp.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
I have trained you well my young Padawans!! Kul att ni kör GTGs på löpande band nuförtiden. Tänker nostalgiskt tillbaka på tiden när jag for rike runt och bjöd in till mer eller mindre välbesökta GTGs. Både i Karlstad och Norröver.. Jag är stolt över Er..
MEN VAR I HELVETE ÄR MINA INBJUDNINGAR??? ;-)

Du är välkommen till Luleå nu på lördag, ska vi hämta dig? ;)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Jag sa inte att jag kunde komma på alla. Vill bara ha inbjudan;-)
Men det var ju ytterst vänligt att erbjuda upphämtning! Ordning på er Norrlänningar!!!

Här är det ordning och reda ;) Till något helt annat, U 3 Ruzi hägrar åker ner nästa söndag på kulturresa :) Det är faktiskt några ölställen i staden jag inte ännu har besökt men det ska bli ändring på det.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Här är det ordning och reda ;) Till något helt annat, U 3 Ruzi hägrar åker ner nästa söndag på kulturresa :) Det är faktiskt några ölställen i staden jag inte ännu har besökt men det ska bli ändring på det.
Ahhhh!! Låter härligt! Hyfsat bra käk också. Ta en långlunch och testa hela ölsortimentet:)
image.jpg
 
Topp