• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kartong Rolex Daytona,

Tjänare,

Jag vart hemma hos föräldrarna och letade fram min första klocka, i samband med detta så råkade jag hitta en kartong där min och några andra klockor låg i. Det visade sig vara överdelen till en Rolexkartong som min pappa fick med sin Daytona 6263 och som fanns kvar sedan han sålt den, han sa att underdelen var slängd då jag och min bror hade tillåtits leka med den när vi var små av vår mamma :confused::p

Nå, jag blev tillsagd att "ta hand om den" så jag undrar lite, vad gör man med den? Den har ingen funktion för mig eller min pappa, kan man sälja? Köper folk sånthär?

Tyvärr lite kantstött och kanterna har delat på sig på något ställe.

v8BZ9zv.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Har den något som styrker att den hör ihop med en 6263? Om ja så är det inte omöjligt att någon tok skulle betala för den. :)

Typ så här:

iGgPR8p.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Tror det är halvsvårt då tyvärr. Du kan testa slänga iväg ett mail till typ Sandy eller paperman på VRF. De kanske har en underdel och köper ditt lock för en billig peng. Tveksamt om det är värt besväret dock. Sorry :)
 
Tror det är halvsvårt då tyvärr. Du kan testa slänga iväg ett mail till typ Sandy eller paperman på VRF. De kanske har en underdel och köper ditt lock för en billig peng. Tveksamt om det är värt besväret dock. Sorry :)

Äh, annars får den stå på hyllan bara, den är ju frän! (Vad är VRF? :p)
 
Topp