• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Kavajer. Donegal (kashmir )Tweed. Brooks Brothers och Orvis klubbkavaj. Storlek 50-53

POO

Silver
Pris
299 per styck
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Bilderna är kassa men kavajerna 🔥
Grön kashmir-tweed eller klassisk klubba är perfekta till jul.
Hade varit trist att skicka dessa till myrorna.

Tweedkavaj från Magee i ull-mohair-kashmir-mix. Märkt storlek 52 men se mått.
Förefaller i princip oanvänd.
Kemad av mig och ej använd sedan dess. Hängt ett tag i garderob efter det.
Lätt rynkig och åtminstone slagen skulle behöva sig en press. Treknäppt.
Färgen är dovt grön. Svårt med bilder i bristen på solljus. Dessutom hade jag hjälp av en febrig 1,5-åring.
Mätt när den ligger platt: Axelsöm-axelsöm ca 50-51cm.
Krage ner till ryggslut. Ca 80 cm
Axelsöm till ärmslut: ca 59-60 cm

IMG_6172.jpeg IMG_6173.jpeg

Klassisk klubbkavaj från Brooks Brothers. Skicket skulle jag säga är mycket bra utan egentliga tecken på använding.
Märkt storlek US 43 svensk 53. Mörkt blå, ser svart ut på bilderna.
Mäter 50 cm över axlarna. 58 cm ärmhål-ärmhål. 82 cm nacke ner. Ärmen är 63 cm från axel.
Kemtvättad och ej använd sedan dess men har hängt i garderoben ett tag.
Följer med en påse med extraknappar.
Foto 2022-09-13 17 22 36.jpg Foto 2022-09-13 17 23 13.jpg Foto 2022-09-13 17 23 32.jpg
Frakt tillkommer.

Sist har vi en Orvis Travel Blazer. Klassisk klubbkavaj med lite rejälare känsla.
Såhär skriver Orvis själva: "The favorite travel coat of Leigh H. Perkins, Orvis Chairman, who's traveled the globe for decades for business and pleasure. You'll love as much as he does how the hopsack fabric of polyester/wool defies wrinkling, resists stains, and packs well for worry-free travel. Plus, you'll be glad the Hopsack's interior sports plenty of storage, including a button-tab pocket, zippered security pocket, and two utility pockets. Details include lapel buttonhole, full lining, and unique Orvis blazer buttons. Three exterior pockets. Classic fit. In navy.
Polyester/wool. Dry clean. Imported."

Storlek us 40 svensk 50. ca 80 cm nacke ner. 47 cm över axlarna 63 cm axel till ärmslut. Kanonskick.
PGA anledningar har jag ingen bild just nu och klistrar i stället in en länk till Orvis nedan.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp