• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kejsaren

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Denna tråden är tänkt att innehålla omdömmen från er som köpt av mig, och från er som sålt till mig.

Tack på förhand.
Magnud
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Seiko SNGZ05 till Kejsaren. Jag säger som föregående talare. Snabb betalning. Inget krångel. Good Guy. :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Har sålt en klocka till denna trevliga herre, snabb betalning trots att han satt fast i Norge med trasig bil när vi slutförde affären:)
Good guy!
 

911flyer

Omega
Köpte en klocka av Kejsaren, klockan kom fram inom ett dygn. Snyggt packat. Toppenkille att göra affär med.

Hoppas vi kan deala igen i framtiden!

GOOD GUY FOR SURE!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Trevlig och snabb affär. Den gamla ryssen jag köpte var korrekt beskriven och bra paketerad. Toppen affär!
 

Maro

Audemars
Sålde en CWC till denna herre och allt fungerade bra från Magnus sida, pengar snabbt på kontot och mycket trevlig.
 

tobb3

Omega
Sålde tillbaka CWC'n då mr @Kejsaren va sugen på att ha tillbaka den och hos mig fick den tyvärr ingen tid på armen. Smidig affär utan problem och som vanligt inget att klaga på, 100%.
 
Topp