• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Kent, 2 Biljetter, 11 November, Malmö Arena

Esh

Omega
2-Faktor
Hej,

Hoppas denna annons är värdig lifestyle. Till salu är 2 biljetter till Kent konserten på Malmö arena fredagen den 11e november. Se bifogad bild för plats. Biljetterna är såklart bredvid varandra. Sektion A18 Höger, rad 15 plats 1 & 2.
Prisidé 1300kr för båda och 50kr till BCF. Biljetterna säljes endast tillsammans. Priset för dessa var 1270:-






Detta är alltså PDF biljetter och då det är 4 st biljetter köpta på denna bokning (skall själv gå tillsammans med vän) så kan dessa levereras antingen på plats, postas, hämtas eller mailas.

Betalning via swish, ingen retur.

Se gärna min referenstråd då jag förstår fullständigt att det anses riskfyllt att köpa pdf biljetter. Jag skall göra mitt yttersta för att du som köpare skall känna dig säker. Det är bara att skriva om det skulle vara några tveksamheter/frågor.

Vänligen,
VK
 
Topp