• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Keppe

balkasen

Basic
2-Faktor
Köpte en Certina DS Action av Keppe, skick som utlovat, väl emballerat och snabb leverans. Jag swishade i förväg och klockan dök upp dagen därpå. Trevlig kille som kan rekommenderas!
 
Jag har gjort affär med Keppe och är 100 procent nöjd, snabb betalning och bra kommunikation. Jag kan varmt rekommendera denna trevliga och ärliga kille
 

JosephA

Basic
Köpt en Oris Aquis Date :oris: av @Keppe , bytesaffär mot min Omega Planet Ocean, GoodPlanet :omega:+ pengar till mig.
Keppe kom personligen att hämta Omegan och lämna sin Oris, banken strulade och det gick inte att göra överföring. Keppe åkte hem med min Omega och lovade att skicka mellanskillnaden. Pengarna kom dagen efter och allt är bra, Grymt fint bemötande med fin och snabb kommunikation.
100% GoodGuy som man kan lita på.

Hoppas vi kan göra affärer igen lägre fram :)
 

Keppe

Basic
2-Faktor
Köpt en Oris Aquis Date :oris: av @Keppe , bytesaffär mot min Omega Planet Ocean, GoodPlanet :omega:+ pengar till mig.
Keppe kom personligen att hämta Omegan och lämna sin Oris, banken strulade och det gick inte att göra överföring. Keppe åkte hem med min Omega och lovade att skicka mellanskillnaden. Pengarna kom dagen efter och allt är bra, Grymt fint bemötande med fin och snabb kommunikation.
100% GoodGuy som man kan lita på.

Hoppas vi kan göra affärer igen lägre fram :)

Tack själv för en fin affär @JosephA.
Säkerligen inte sista affären vi gör ;)
 

Sallberg

Basic
2-Faktor
Bytte till mig en Seiko SPB107 med @Keppe , strålande affär med trevlig kommunikation och klocka levererad i gott skick precis som beskrivning. Helnöjd!
 

sirengatto

Silver
2-Faktor
Köpte en LLD på distans av @Keppe. Ilsnabb leverans, väldigt smidigt och bra kommunikation. Som en bonus fick jag betydande mängder kvalitetstejp — mycket välförpackat med andra ord. Rakt igenom 100% good guy!
 
Köpte en Omega Seamaster PO Goodplanet av @Keppe! Underbar kommunikation och supertrevlig herre på alla sätt och vis. Trevlig affär f2f. Är extremt nöjd och en person jag mer än gärna gör fler affärer med! 100% GG! :)
 

livinl0ud

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Har sålt en S&S UTC Skydiver X på distans till @Keppe. Blixtsnabb betalning, oerhört trevlig att ha och göra med under och efter hela affären. En mycket snabb och smidig första affär och jag gör gärna fler i framtiden. Rekommenderas varmt och givetvis 💯% GG i min bok!
 

Risto85

Silver
2-Faktor
Sålt en klocka på distans till @Keppe . Snabb och trevlig dialog genom hela affären ☺️ Allt gick hur smidigt som helst och jag gör gärna fler affärer om möjligheten ges. 100% goodguy helt klart!
 

pelagos1

Silver
2-Faktor
Köpte en klocka av @Keppe som inte riktigt var som beskriven i min mening. Efter en längre debatt är allt återställt och jag kommer nu skicka tillbaks klockan.

Med detta sagt så är @Keppe en GG i min mening.
 

DIR

Guld
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Omega AT på distans till @Keppe, 100% GG blixt snabb betalning och kanon kommunikation, rekommenderas varmt!
 
Hej. Jag är ny medlem på Klocksnack efter att ha köpt en Datejust Jubilee 41 blue av denne trevlige medlem. Vi beställde tid på Sthlm Central under lördagen efter att jag betalad klockan i förväg. Keppe dök upp från Gävletrakten punktligt på överkommen tid för att överlämna klockan. Vi satt en stund och pratade på ett fik och måste skriva att denne ödmjuka och korrekta” person kan varmt rekommenderas att göra affärer med, en person att lita på och jag är lätt imponerad och mycket nöjd med min affär. Varma rekommendationer att handla genom Keppe och gör det gärna igen🙏🏻
 

Daion

Silver
2-Faktor
Sålde en Apple Watch Ultra till @Keppe och det var en genomgående utomordentligt trevlig kontakt hela affären igenom. Mina varmaste rekommendationer och jag skulle inte tveka en sekund att göra flera affärer med denna trevliga person. Tack för affären! 100% GG i min bok! 🤗
 
Topp