• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kettil

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har sålt en klocka till Kettil. 5 minuter efter att han sa att han tar klockan så fanns pengarna på kontot! Smidig att ha med att göra, hoppas att vi får göra fler affärer tillsammans.

110% Goodguy!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inte köpt eller sålt men väl träffat. Känns som jag lugnt kan rekomendera vem som helst att göra affärer med honom.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Köpt klocka av Kettil!
Suupersmidig affär, skickade uret innan jag hann skriva klart PM'et..typ:)
All good guy!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Köpte en 1675:a av Kettil och har bara bra saker att säga om denna hedersman.
Snabb & bra kommunikation, tålmodig (!!!) och en fin klocka i skick precis som beskrivet. Perfekt packat & skickat.

Good guy!
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Köpte en vintage tissot av Kettil. Mycket trevlig och smidig affär, och pålitlig och ärlig säljare. Hoppas få nöjet att göra fler affärer med honom längre fram. Good guy!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Nu har jag även gjort en klockbytes-affär med Kettil och min förra rekommendation var inget hittepå,
kanonkille som jag gärna gör affär med igen! :)
 

JMT

Breitling
Köpte klocka av Kettil f2f i Lund. Jag är mycket nöjd, bra och ärlig kommunikation hela vägen. Jag skulle inte tveka att köpa igen.
 

isbjörn

Panerai
Köpt en elektronisk vintage av bättre modell av Kettil. (Man vet ju inte när man behöver flyga X15) Smidigt, snabbt och trevligt hela vägen. Gärna igen, utan tvekan! Rekommenderas verkligen. 100% goodguy alltså.
 

MariaE

Panerai
En riktig goodguy! Novis som jag är så hade han lätt kunnat lura mig, istället visade han hur en perfekt affär ska gå till. Nu sitter jag här 2 klockor rikare och med en massa kunskap som han generöst och tålmodigt lämnat under affärens gång.
10/10 stjärnor!
 
Topp