• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kinesiska klockor?

fingrar

Breitling
Någon som har erfarenhet av kinesiska klockor? Ex Seagull och Shanghai. Priserna är fantastiska och klockorna är riktigt fina så jag misstänker att kvalitén brister. Tourbillon för under 30k!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Seagull har bara fått ros vad jag vet. Har ingen Seagull men har varit på väg att köpa en flera ggr. Seagulls Tourbilloner ska vara väldigt välgjorda och prisvärda vad jag läst.
 
C

China

Guest
Någon som har erfarenhet av kinesiska klockor? Ex Seagull och Shanghai. Priserna är fantastiska och klockorna är riktigt fina så jag misstänker att kvalitén brister. Tourbillon för under 30k!

Sea gull och Shanghai har bra kvalité i likhet med de flesta inhemska Kinesiska varumärken. Är du på jakt efter en tourbillon, så är båda bra alternativ. Beijing Watch Factory är en annan tillverkare som har klockor av bra kvalité i olika prisklasser, och det finns många fler. På länken nedan hittar du information om det mesta man behöver veta om Kinesiska klockor.

http://www.tractionink.com/watch_wiki/index.php?title=Site_Map
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Denna kom med posten i går. Känns bra på armen och går väldigt bra. (+/- 1-2 s per dygn enligt timegraphern)
20230914_073416.jpg
 
Topp