• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad King Seiko SPB281J1 PB 2/11

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
12.500kr NU 11.490kr!
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
King Seiko SPB281J1
Nyskick och kommer med alla tillbehör samt garanti etc. Lägger upp fler bilder samt mer info imorgon!
Nypris 23.000kr, mitt pris 12.500kr Prisbump 25/10 11.950kr PRISBUMP IGEN 2/11-23 11.490kr!

SÅLD
Zentih Elite Central Second i 18k guld samt stål. uttagen slutet av 2022 om jag minns rätt, så gott om garanti kvar. Kommer med ytterlåda, innerliga, cert, certhållare, handtags, prislapp etc. I princip allt som kom med vid nyköp. En fantastisk klocka på 40mm som har en slimmad profil hela vägen från boetten till spännen, väldigt skön att ha på handleden. Fantastiskt slimmat urverk! ett ut av de bättre klockorna helt klart om man jämför kvaliteten med priset. Har fått den i en bytesaffär men kikar efter något nytt för tillfället.
Nypriset med dagens kurs ligger på ca 116k (billigaste begagnade ligger på 69k). Mitt pris 47k eller byte

Billigaste worldwide ligger på 69k:

https://www.chrono24.com/zenith/cap...020--id21208932.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK

SÅLD
Seiko Snxa11 med laxrosa tavla, eftertraktade om jag har förstått det rätt, kommer med låda och cert. Skick enligt bilder.
3650kr nu 2950kr NU 2750kr NU 2499kr!

SÅLD
Baltic X Revolution X The Rake med en fantastisk laxrosa tavla, 250 ex worldwide (de såldes slut 4 min efter release). Fullset med det bruna originalbandet! Skick enligt bilder.
Brukar säljas för 20-25k på c24. mitt pris 16k. Nu 14950kr NU 14.550kr NU 13.950kr!

SÅLD
Årets budgethit enligt många: Citizen Tsuyosa med den gula tavlan! Fullset, inga konstigheter.
2900kr SÅLD

SÅLD
Först ut en Furla Reverso homage, watch only. väldigt sällsynta av vad jag har förstått. Blir riktigt snyggt om du byter till ett annat band än det fula som följer med. Batteriet måste bytas ut, kan ordna det innan försäljning om så önskas. Har inte hunnit gravera den än (tanken var att gravera något roligt), så passa på innan jag ångrar mig.
3750kr SÅLD

SÅLD
Omega Moonswatch Mercury, behöver ingen presentation. Fullset, uttagen för ca 2-3 månader sen om jag minns rätt. Bra skick förutom märken på plexiglaset som man inte kan undvika, de går lätt bort med Polywatch (alt. tandkräm). Följer med två gummiband till ett värde av 1200kr.
4550kr (inkl banden värda 1200kr hos Wristbuddys, bra pris!)
SÅLD




IMG_4188.jpeg


IMG_4116.jpeg




IMG_5003.jpeg
IMG_5015.jpeg
IMG_5017.jpeg
IMG_5018.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp