- Pris
- 12000
- Returpolicy
- Nej, klockan är helt ny
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Impulsköpt och utplockad hos Klockmaster i mitten av juni. Enbart använd några dagar sedan dess. Nyskick!
Har gillat modellen sedan den kom och den är verkligen jättefin, men då den gör samma ”jobb” som en annan i samlingen testar jag om den kan få gå vidare.
Om ingen nappar säljer jag den andra och är förmodligen lika glad ändå.
Det enda jag kan se är någon hairline vid kronan, annars inte ett märke någonstans (såg nu att det är någon fläck på bilden).
Byter gärna mot fin GADA, typ Sinn, Oris, Nomos, etc. Kom med förslag!
Gärna pengar mellan, men bara åt mitt håll. Bytesvärde på din = marknadsvärde.
Se bild på några dagars koll av gången. Som ni ser går den nästan felfritt när man bär den, men hoppar framåt motsvarande ca en sekund/timme när den ligger still.
Edit: Ny bild på mätning av gång under två dagar bifogad!
Denna gång såg jag till att dra upp klockan ordentligt och inte bara skaka igång och ta på den, som tidigare.
Resultat: 0,0 spd. Helt ok!
Finns i Stockholm. F2F föredras, men kan skickas på köparens bekostnad och val av fraktsätt efter betalning.
Tack till KS för möjligheten att kunna sälja och köpa på ett säkert sätt!
// Andreas
Impulsköpt och utplockad hos Klockmaster i mitten av juni. Enbart använd några dagar sedan dess. Nyskick!
Har gillat modellen sedan den kom och den är verkligen jättefin, men då den gör samma ”jobb” som en annan i samlingen testar jag om den kan få gå vidare.
Om ingen nappar säljer jag den andra och är förmodligen lika glad ändå.
Det enda jag kan se är någon hairline vid kronan, annars inte ett märke någonstans (såg nu att det är någon fläck på bilden).
Byter gärna mot fin GADA, typ Sinn, Oris, Nomos, etc. Kom med förslag!
Gärna pengar mellan, men bara åt mitt håll. Bytesvärde på din = marknadsvärde.
Edit: Ny bild på mätning av gång under två dagar bifogad!
Denna gång såg jag till att dra upp klockan ordentligt och inte bara skaka igång och ta på den, som tidigare.
Resultat: 0,0 spd. Helt ok!
Finns i Stockholm. F2F föredras, men kan skickas på köparens bekostnad och val av fraktsätt efter betalning.
Tack till KS för möjligheten att kunna sälja och köpa på ett säkert sätt!
// Andreas

Bilagor
Senast ändrad: