• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen King Seiko SPB365

Horologen

Basic
Pris
16000
Returpolicy
Bara om ej som beskriven
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej hej, har denna som dressare just nu men även köp på mig tre andra liknande så lägger ut för byte om något att komma med!

Klockan är av den nya King Seiko serien och den limiterade utgåvan från 2023 med en gs stil tavla med deras Kikkoumon limited edt. King seiko låg från början på sköldpaddsön så därav mönstret vad jag kunnat läsa mig till och med mindre boettmått och mindre omfång på leden men ändå med starkt blickfång.

För seiko så kan jag även tillägga att det är en riktigt skarp och fin länk i zarathsu vibbar med boett med lika skapa kanter och polering vs borstning.

Om jag inte redan hade ett överflöd av dressare så hade denna fått stanna men känner att en dykare i samma klass kan vara ett gott byte. Ev öppen för andra dykare men företräde för Seiko av högre segment lämnas absolut.

Så det som är av största intresse är
Grand seiko kvartsare med gmt
Seiko SLA dykare

Kan även tänka mig ur från Longines

Plus minus en 5000kr är inom rimliga gränser skriv gärna direkt hur ni ser på ett ev byte/affär som alltid så förväntas priset representativa på forumet och inga fantasipriser.

Info om uret hittas genom att söka på ref, denna är uttagen -23 på fältan så gott om garanti och service kvar.

Full set inklusive extra läder med viklås kassakvitto mm. Samt ytterboxen som inte ska komma med.

Nypris idag om man hittar den ligger på 24500kr och list är 26000kr

Tillverkad i 1200ex med denna tavla och med det extra bandet.

IMG_2744.jpeg

IMG_2705.jpeg
IMG_2484.jpeg
IMG_2393.jpeg


Tack för ett fint forum och lycka till i OWGmånaden 🎩
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp