• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kinglolle

Lolle

Panerai
Säljer relativt sällan då jag har svårt att göra mig av med klockor ur samlingen men köper ibland i alla fall.

Har ni sålt till mig eller köpt av mig får ni gärna skriva här.

Mvh Lolle
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Har sålt en plånbok till Lolle. Blixtsnabb betalning och inget strul. Trevlig kontakt. Good guy!
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Sålde en gammal Seiko till Kinglolle och allting gick precis enligt plan. Bra och snabb kommunikation och trevlig i största allmänhet.
Goodguy!!
 

Knugen

Panerai
2-Faktor
Sålt skoblock till @Kinglolle . Supersmidig att göra affärer med. Jag glömde helt av att skicka paketet, så han fick vänta drygt en vecka på det, men var väldigt vänlig och förstående när jag ursäktade det. Uppskattades!
Gör mer än gärna affärer igen. 100% GG.
 

Uret

Cartier
Sålde i somras en fin vintage Seiko.
Var extremt smidigt där pengarna sattes in innan och inget prutande.
100% Helt klart GG i min bok.
 

Ola G

Cartier
Köpt en icke klockrelaterad pryl av Lolle, snabb leverans och varan i beskrivet skick
Tack för en bra affär
Ola G
 

Mauritz

Rolex
Gjort affär med denna trevliga ”herre” funkade hur bra som helst. Rekommenderas varmt och skulle utan tvekan gör affär igen.
F311BFD2-7FF8-4970-A2FD-13047701B2B0.jpeg
 
S

stewart

Guest
Köpt ett Iphonefodral som väl motsvarade förväntningarna,väl packat och snabbt levererat!
 
Topp