• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

kjesul

Erito

Basic
@kjesul är en 100% good guy och en riktig gentleman med god klocksninne :) sålde en klocka till honom, en av mina hittills smidigaste klockaffärer. Tack för en god affär broder. Njut av klockan ✌
 

FOQ

Guld
@kjesul är en utomordentlig trevlig herre som dessutom är smidig att göra affärer med. Gav honom en heads up på en eventuell försäljning. Senare på kvällen hade vi en affär!

100% GG!
 
Senast ändrad:

parasec

Guld
2-Faktor
Köpt klocka av @kjesul som var i kanonskick. En extra bonus var att länken passade helt perfekt och jag slapp dra fram skruvmejseln :)
En av de trevligaste medlemmarna i den trevligaste mikrotråden som levererade klockan blixtsnabbt efter genomförd betalning. Dessförinnan hade vi väldigt trevlig kommunikation. Skulle inte tveka att göra affärer igen.
En sann Goodguy som rekommenderas till 200%!
 
Senast ändrad:

parasec

Guld
2-Faktor
Står fast vid att jag rekommenderar @kjesul till 200%!
Denna gången sålde jag en klocka till denna mycket trevliga herre och vi hann i samband med detta med en hel del trevlig kommunikation.

Han har dessförinnan även hunnit vara kontaktperson och tipsa mig om att en annan medlem varit intresserad av en av mina klockor varpå jag kunnat sälja den.

Alltid ett sant nöje!
 

Hellmao

Silver
2-Faktor
Köpte en christopher ward av @kjesul.
Fantastiskt trvevlig affär och klockan var helt i nyskick precis som utlovat😍 klockren goodguy👍
 

parasec

Guld
2-Faktor
Hade nöjet att få köpa ännu en klocka av den gode @kjesul.
Alltid lika trevligt, från start till mål. Kan inget annat än rekommendera denne Goodguy till 200%
 
Topp