- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Förra tråden blev lång så skapar en ny för enkelhetens skull. Vid köp av fler än ett plagg kan paketpris diskuteras. Finns i malmö, men går att frakta mot kostnad.
Mina omdömen:
Gamla tråden:
klocksnack.se
1. Hugo Boss Tröja Svart Storlek S, Använd 2 gånger –350 kr – 150 kr
2. Svart rock från Riley, obetydligt använd, storlek 44 (Stor i storleken) -200 kr – 150 kr
3. Haglöfs Spitz Jacket, GoreTex Pro jacka, storlek S, passar även dig som har M för smalare passform. Inte alls mycket använd – 1400 kr
4. Everest Skidjacka med tillhörande byxor med hängslen, storlek M, Jackan är rymlig. Använd 1 säsong och är i gott använt skick, finns viss slitage på byxorna nertill benslut (se bilder) - 500 kr för jackan och 350 kr för byxorna eller 750 kr för setet.
Mina omdömen:
Gamla tråden:
Säljes - PB och nytt 8/10 – Kläder blandat – Hugo boss, C.O.F Studio, Levi's, Skoblock mm
Fyller på med nytt löpande i tråden. Vid köp av fler än ett plagg kan paketpris diskuteras. Finns i malmö, men går att frakta mot kostnad. Mina omdömen: https://klocksnack.se/threads/mahomes.160229/ 1. Hugo Boss Tröja Svart Storlek S, Använd 2 gånger – 350 kr – 150 kr 2. C.O.F Studio M2...
1. Hugo Boss Tröja Svart Storlek S, Använd 2 gånger –
2. Svart rock från Riley, obetydligt använd, storlek 44 (Stor i storleken) -
3. Haglöfs Spitz Jacket, GoreTex Pro jacka, storlek S, passar även dig som har M för smalare passform. Inte alls mycket använd – 1400 kr
4. Everest Skidjacka med tillhörande byxor med hängslen, storlek M, Jackan är rymlig. Använd 1 säsong och är i gott använt skick, finns viss slitage på byxorna nertill benslut (se bilder) - 500 kr för jackan och 350 kr för byxorna eller 750 kr för setet.
Bilagor
Senast ändrad: