• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Psykel

Patek
Vad säger ni om rosa näsduk till detta, kostymen är mörkblå, blir det för stor kontrast?
IMG_20170630_130737.jpg
Vet inte vad stilpolisen säger, men jag tycker att det ser snyggt ut. Det är ju ändå en ganska mild rosa, så blir inte en jätteskarp kontrast.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Vad säger ni om rosa näsduk till detta, kostymen är mörkblå, blir det för stor kontrast?
IMG_20170630_130737.jpg

Mitt standardsvar är: Tycker du det där fint så ska du köra på det och skita i vad alla andra - inklusive mig tycker.

Men som svar: Jag hade tagit en vit linne/bomulls- näsduk (för att det bättre överensstämmer med min smak, inte för att det är mer rätt på nåt sätt). Eventuellt en flerfärgad näsduk typ Rubinacci-stuk, men sannolikt det förstnämnda.
 

The lord

Audemars
Mitt standardsvar är: Tycker du det där fint så ska du köra på det och skita i vad alla andra - inklusive mig tycker.

Men som svar: Jag hade tagit en vit linne/bomulls- näsduk (för att det bättre överensstämmer med min smak, inte för att det är mer rätt på nåt sätt). Eventuellt en flerfärgad näsduk typ Rubinacci-stuk, men sannolikt det förstnämnda.
Ok, tack! Det rosa är för att matcha med min sambos färger. Men jag personligen gillar det.
 

Zingo

Rolex
Ströms kör 40% på diverse trench från Burberry MEN vad trött man blir på procenten då deras "ordinarie" pris är 18.000kr dvs 1.500kr MER än vad Burberry själva säljer den för.. :rage:
IMG_2157.PNG
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ströms kör 40% på diverse trench från Burberry MEN vad trött man blir på procenten då deras "ordinarie" pris är 18.000kr dvs 1.500kr MER än vad Burberry själva säljer den för.. :rage:
IMG_2157.PNG
Burberry justerade ned sina priser sent under våren på nätet medan butikerna behöll priserna som sattes när vårkollektionen kom. Minns du vilka modeller de hade nedsänkta? Jag köpte en kensington för bara några veckor sen till fullpris...
 

Zingo

Rolex
Burberry justerade ned sina priser sent under våren på nätet medan butikerna behöll priserna som sattes när vårkollektionen kom. Minns du vilka modeller de hade nedsänkta? Jag köpte en kensington för bara några veckor sen till fullpris...
Ingen Kensigton (inte de tre standard varianterna). Fanns tre olika modeller men i olika storlekar och färg (sand, grå, blå och svart). Såg bara full längd varianterna.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ingen Kensigton (inte de tre standard varianterna). Fanns tre olika modeller men i olika storlekar och färg (sand, grå, blå och svart). Såg bara full längd varianterna.
Heritage-varianterna ska ju per definition inte gå på rea, dock har jag sett undantag men främst udda storlekar.
Sugen på att köpa en?
 

Zingo

Rolex
Heritage-varianterna ska ju per definition inte gå på rea, dock har jag sett undantag men främst udda storlekar.
Sugen på att köpa en?
Japp! Har en knallblå i tekniskt material och en grå vanlig men jag kommer inte helt överens med den färgen - får min naturliga kontorsbränna att se än vitare ut. Dessutom är det högst oklart var den jackan befinner sig!? Så en sandfärgad i mid längd vore trevligt.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
@christian-h har du fått hem Eidos byxorna än? De är på 70% nu och finns i min storlek...
Örnen har i alla fall landat! Och jag såg det förut. Kör!

Jag fick i väg en beställning på rocken i lördags, utan orderbekräftelse. Pengarna är dragna och nu skrev precis Saks att det har gått snett längs vägen och att pengarna återbetalas inom 10 dagar. Jag lägger ned nu.
 
Topp