• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KlaJon referenser

Köpte en Certina DS Action 38, bra kommunikation, otroligt snabb leverans och välpaketerat. Inget att klaga på överhuvudtaget. 👍

Köpte just en Oris av Klajon. Snabb och enkel kommunikation, snabbt skickat och väl packat. Det visade sig finnas en liten avvikelse i leveransen som Klajon oerhört snabbt, snyggt och välvilligt hanterade till min absoluta förtjusning. Mycket seriös man som varmt rekommenderas för både köp och sälj. 110% GG

Sålt en klocka i 2k-klassen till Klajon och kan inte klaga på någon punkt! En klanderfri affär rakt igenom! 100% en good guy :)

Sålde precis en klocka till herrn.
Snabbt och smidigt; en fråga (finns den kvar?) och sedan Swish. Gillas :)

Köpte en i princip ny klocka på distans och gick hur smidigt som helst!
Väl packat och snabbt levererat, köper gärna igen av denne 100% GG! 🤗 👍

Köpt klocka på distans av @Klajon, inga konstigheter och klockan var i finare skick än jag förväntade mig. Goodguy!

Köpt klocka på distans från @Klajon, rakt igenom smidigt utan krångel. Mycket bra kommunikation när Postnord strulade lite. 100 % GG.

Tillbaka
Topp