• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klar för säsongen!

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Nu ska vi bara rädda oss kvar i hockeyn...

2C7B596E-CA16-4C81-8C68-22940096FD7D_zpsmprirzms.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
För den här säsongen, JA! Men inte för nästa, då spelar era kusiner DIF och ni i allsvenskan i hockey. Medan Västerås/VIK och Örebro i SHL ;) . Dock respekt att törs gå omkring med ett B-lag på armen sådär. :cigar:

Bra smak av klocka i alla fall:D
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Tunga tider för stockholmshockeyn. Enda trösten dessa dagar är att vi kommer att få spela derby i Allsvenskan nästa säsong. Nu ska vi bara ikväll se till att spela ner ajk!
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Det svarta var inte det jobbiga, det var det gula på slutet efter över tre timmar i stolen. Det var mindre kul kan jag säga.

Självklart är jag där på premiären!
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Det svarta var inte det jobbiga, det var det gula på slutet efter över tre timmar i stolen. Det var mindre kul kan jag säga.

Självklart är jag där på premiären!


Ja man kommer till en viss smärtgräns efter några timmar och då blir det jobbigt. När jag kom till den gränsen var han vid revbenen.
 

Sjobedan

Rolex
Nyckelbenet ær inte alldeles før skønt det heller. Har inte mycket dær, men det var fan tillræckligt... :wtf:
 
Om vi fortsätter på gaddningar så håller jag helt med om nyckelben. Satt 3 sittningar med min arm, den första drygt 8 timmar och då var det fan ingen lek sista timmen. Svimmade faktiskt som en liten skolflicka när jag kom hem och skulle byta plast:(
 

Mr Chance

Kalmar
Om vi fortsätter på gaddningar så håller jag helt med om nyckelben. Satt 3 sittningar med min arm, den första drygt 8 timmar och då var det fan ingen lek sista timmen. Svimmade faktiskt som en liten skolflicka när jag kom hem och skulle byta plast:(

8 timmarssittning?! Tycker det verkar länge, min tatuerare kör aldrig längre än fyra timmar.
 
Japp, dock med lite matpauser och bensträckare. "Min" tatuerare är fan outtröttlig när han kommer igång. Gör nog knappast om det igen men han "fick feeling" så vad göra:)
 
Topp