• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klarlunds Expo 2018 ”KS kollar läget i Köpenhamn..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Under helgen så går det mig veterligen största klockeventet i Danmark av stapeln.
D74B0FB9-F9AB-46DA-82D4-83764F5AE834.jpeg

(Bild lånad från internet)
Med start idag så har Klarlunds sitt Expo med deltagande från alla sina leverantörer. För att nämna några så kommer Panerai, Omega, Rolex, IWC, Hublot, Vacheron Constantin och Glashütte visa sina nyheter. För Er som inte känner till Klarlunds så är det en av de största handlarna i Danmark. De har 2 mycket välsorterade butiker i Köpenhamn. Båda väl värda ett besök om ni är i stan. En ligger i de nybyggda ”tornen” mitt emot Tivoli. Den andra ligger på Ströget nästan nere vid Kungens nytorg. Den butiken har 3-4 våningar fulla med godsaker...
Vet att vi är några som kommer besöka Expo 2018 så jag tänkte att det är lika bra att köra en gemensam tråd med bilder,tankar och tyckanden.
Undertecknad och @Zed kommer att
besöka VIP kvällen ikväll.
Kommer som beskrivet tidigare att bära Glashütte och KS pin!!
5D9DCF5D-F11C-4C22-8C4F-E77351F243BC.jpeg

Vi fyller på med bilder under kvällen i mån av tid. Det går rykten om att bartenders från Ruby kommer att blanda cocktails på Expo så vi får försöka att skärpa oss...:)
Stort TACK till Klarlund Köpenhamn för inbjudan.
Det var en strålande trevlig kväll!!
 
Senast ändrad:

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Under helgen så går det mig veterligen största klockeventet i Danmark av stapeln.
D74B0FB9-F9AB-46DA-82D4-83764F5AE834.jpeg

(Bild lånad från internet)
Med start idag så har Klarlunds sitt Expo med deltagande från alla sina leverantörer. Vet att vi är några som kommer besöka detta så jag tänkte att det är lika bra att köra en gemensam tråd med bilder,tankar och tyckanden.
Undertecknad och @Zed kommer att
besöka VIP kvällen ikväll.
Kommer som beskrivet tidigare att bära Glashütte och KS pin!!
5D9DCF5D-F11C-4C22-8C4F-E77351F243BC.jpeg

Vi fyller på med bilder under kvällen i mån av tid. Det går rykten om att bartenders från Ruby kommer att blanda cocktails på Expo så vi får försöka att skärpa oss...:)

Jag var på väg dit men blev bortlurad på något annat festligt ikväll.

Tror dock det är en jäkla trevlig tillställning (Rubys... så bra!) det där, sen hade man ju varit ”tvungen” att stanna i Köpenhamn :)

Vet inte om jag valt rätt, kommer kanske senare :) Njut och vi vill se mycket bilder!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag var på väg dit men blev bortlurad på något annat festligt ikväll.

Tror dock det är en jäkla trevlig tillställning (Rubys... så bra!) det där, sen hade man ju varit ”tvungen” att stanna i Köpenhamn :)

Vet inte om jag valt rätt, kommer kanske senare :) Njut och vi vill se mycket bilder!
Jag vet att du valde fel! Helt fel!!! ;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hittade även en Panerai i frugans storlek. Tydligen de första Pannorna under 40mm.
2BBBFF5C-39A7-4226-8916-890DFE47CF45.jpeg

Nytt ”snäpp” fäste för strapsen också. Finurligt, men oklart om det gör att det blir svårare att montera annat än OEM band...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hoppas någon lyckad plåta lite hos Hublot och Vacheron. Mina bilder från Vacheron blev helt kass...
 
Topp