• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klock+Manschett-Låda

TomGanks

Panerai
Tjenare KS

Jag är på jakt efter en låda att förvara 5+ Klockor samt mina manschettknappar och tycker det verkar lite svårt att hitta rätt. Finns det någon som har något tips? Efter en del sökande så är det som matchad bäst det här alternativet: https://www.klockson.se/product/lyxig-klockbox-for-8-klockor-smyckesforvaring
sc-2073-bl_medium.jpg

Så fråga nr.2 är om någon handlat ifrån klockson förut och kan berätta om affären gått smidigt etc?
Tack på förhand
TomGanks
 
Senast ändrad:

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Hej!
Jag har köpt klocklådor två gånger från dem. I den jag köpte senare för tolv klockor var lite dålig passning mellan kuddar och indelningen, som gör att kuddarna är lite väl lösa. I inget av fallen har det varit några konstigheter med köpet eller leveransen.

//B
 

Patrik86

Breitling
Zara home hade en spegellåda för ett tag sen där man kunde förvara manschettknappar och några klockor. Kostade några hundralappar ⌚️
 

TomGanks

Panerai
Klockson fungerade grymt bra, clean kommunikation och snabb leverans!
En salig blandning i lådan just nu, men det var som någon nämnde för mig när man började läs på forumet att man ångrar sig med fejk-guld om man bli biten så det kommer ske mycket rotation nu ett tag för att få lite ordning på torpet ;)

20170909_164808.jpg
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Klockson fungerade grymt bra, clean kommunikation och snabb leverans!
En salig blandning i lådan just nu, men det var som någon nämnde för mig när man började läs på forumet att man ångrar sig med fejk-guld om man bli biten så det kommer ske mycket rotation nu ett tag för att få lite ordning på torpet ;)

20170909_164808.jpg
Tjusigt! Ser tight och uppstyrt ut. Mycket bra.
 
Topp