• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klock & Smyckesförvaring

gonza

Panerai
Tja, nu behöver jag lite tips och råd här igen =)

På jakt efter bra och snygg förvaring till både klockor och smycken.
Gäller fyra klockor i blandade storlekar som dessutom ska rymma lite smycken i form av armband, ringar etc.

Svart är alltid svart =)

Hit me with all you got!
 

Jonaz

Rolex
Tja, nu behöver jag lite tips och råd här igen =)

På jakt efter bra och snygg förvaring till både klockor och smycken.
Gäller fyra klockor i blandade storlekar som dessutom ska rymma lite smycken i form av armband, ringar etc.

Svart är alltid svart =)

Hit me with all you got!

Klockförvaring finns det en hel del trådar om här på forumet om du gör en sökning. Armband och ringar, skall du dela skrin med frugan?
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Skitsvårt med smycken faktiskt. Klocklådor finns det många snygga av, men jag skulle vilja ha en matchande låda till smycken.

Till eventuella undrande: Lämpliga smycken på en man är till exempel ringar, armband, halskedjor, manschettknappar, skjortknappar, klockkedjor samt allt man känner sig bekväm med att bära...
 

Zingo

Rolex
image.jpeg
Skitsvårt med smycken faktiskt. Klocklådor finns det många snygga av, men jag skulle vilja ha en matchande låda till smycken.

Till eventuella undrande: Lämpliga smycken på en man är till exempel ringar, armband, halskedjor, manschettknappar, skjortknappar, klockkedjor samt allt man känner sig bekväm med att bära...
 
Topp