Falconexpert
Basic
Inget jag skyller på. Men man måste kunna förstå att jag inte kan allting?Du har skrivit att du är 19... skyll inte på ”tonåring”. Man lär sig i alla åldrar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget jag skyller på. Men man måste kunna förstå att jag inte kan allting?Du har skrivit att du är 19... skyll inte på ”tonåring”. Man lär sig i alla åldrar
Du har skrivit att du är 19... skyll inte på ”tonåring”. Man lär sig i alla åldrar
Det är alltid en bra idé att investera i något där man har 0 koll och behöver be om råd på ett forum.
Kan inte någon moderator stänga trådar likt denna?
Ja men inget barn. De flesta 19 åringar kallar sig vuxnaDå är man tonåring...
Curling generationen
Tycker på senaste att de flesta Speedmasters á 70-80 gått för rejält norr om 30 strecket...Personligen tror jag på speedmaster från 70-80. Räkna med 30 give or take för bra skick. Dom har nig mycket kvar att hämta.
Köp en sådan i "rätt" skick, bär den med stolthet och dom andra ca 70k placerar du lämpligt i aktier/fonder efter att ha läst på naturligtvis .
Mvh Robin
Tycker på senaste att de flesta Speedmasters á 70-80 gått för rejält norr om 30 strecket...
Speedmasterklättringen påbörjades redan under förra året och har ej börjat dala än.Ja du ser, då hade jag rätt då, klättringen har börjat
Mvh Robin
Absolut. Men det här är ju att skippa att börja nånstans, lite som att be en äldre student om dennes uppsats från förra året istället för att göra allt arbete med en egen.Man skall väl börja någonstans?
Är du seriös?116500 listar lite drygt 110K men borde gå att pruta ner under 100. Den är troligen en bra investering, åtminstone på kort sikt.
Ja där var ju rätt mycket hets i min kommentarDet är inte det jag säger? Jag har sedan jag tog studenten i början på Juni jobbat i stort sett varje dag. Vad är inte sunt med att ha sparat ihop så mycket pengar som möjligt. Och istället för att låta det ligga på kontot och inte göra någonting, så kan man köpa något som verkligen velat ha, och som man dessutom kan sälja när som och få tillbaka varenda krona?
Du behöver inte oroa dig för min framtid. Ta hand om dig själv och din egen framtid istället. Har du haft en dålig dag? Eller gilla du att hetsa lite?
Nu är du helt ute och cyklar116500 listar lite drygt 110K men borde gå att pruta ner under 100. Den är troligen en bra investering, åtminstone på kort sikt.