• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka med inbyggd compass

Ghane

Omega
2-Faktor
Vad finns det för alternativ om man vill ha en klocka med inbyggd compass ? Jag vet att casio protrek finns och suunto men finns det någon "vanlig" klocka? Kan väl tillägga att klockan ska kosta under 5k.

Har jag lagt det här inlägget i fel forumdel ber jag om ursäkt och mod får gärna flytta det
 

Hawk100

Rolex
T-touchen kan jag verkligen rekommendera! Dessutom har den en riktigt ok höjdmätare och barometer. Brukar dyka upp riktigt billiga ex ibland Kaplans.....
 

Ghane

Omega
2-Faktor
Tack. Den skulle kunna vara intressant. Man vill man verkligen ha touch på klockan, får ju tillräckligt av det på telefonen :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Dessa finns med olika märken på tavlan:
تاریخچه-ساعت-مچی-کاندینو-سایت%20ایران%20تایمر-1987.jpg

https://www.ebay.com/itm/CANDINO-DI...559059?hash=item2f18cd1f93:g:8AAAAOSwal5YKFzj
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Casio Protrek som du själv sagt, rangeman, mudman, mudmaster, gulfmaster (både gwn-1000 och gwn-q1000).
 
Topp